2007年5月21日 星期一

2007-05-21 入院第四天

今朝好忙,太陽哥哥未夠八點就黎左探我,我就叫佢幫我食左個早餐:奄列蛋煙肉薯餅,跟住佢八點半就返工喇,佢仲收埋左排益力多係電腦後面比我呢!



九點半,物理治療師黎同我按摩,嘩,開頭有d痛,但後尾好舒服呀,勁過深圳d骨妹d手勢,都話男按摩師正d架啦,哈哈!跟住佢睇我行路,矯正下我d姿態,佢話支拐杖較得太低,幫我較返高d,頂,唔怪之前好難行啦!佢叫Vincent,已經睇過我幾次,好攪笑架佢,成日都好多英文:Nice、Yes、All right、Exactly!...etc...


十點半,醫生黎巡房,知道尋晚我冇打止痛針就比我今日出院啦!咁佢幫我拆紗布同消毒,一拆,好恐怖呀!一條縫左十針有多既百足蟲,同一支針插住隻腳!



由於佢話我隻腳比我預期中腫,原本下星期三先覆診改為今個星期五,足足提早一半時間,攪到我都心慌慌!


跟住姑娘幫我消毒,佢都幾唔留力,我諗因為要抺左乾左同凝結左既血漬,佢係咁係我條毛蟲度由上而下咁掃左四五下,真係痛到入心入肺!跟住針口位,佢係咁“ug”(ugly的ug)支消毒捧去個針中間度,好痛好“拿”呀!真係痛到差d喊!


跟住醫生幫我包紮,佢好細心好好手勢,都係少少痛姐;不過一包,可能迫到個傷口,就有血滲出,包返成隻腳後,佢就剪開個窿留返個針口位,比我返去自己消毒,咁恐怖,叫我點落手喎?我仲望到個針口窿一樣滲緊血...



http://video.yahoo.com/video/play?vid=551466


午飯:燒西冷配燒汁,羅宋湯,鮮什果tart。



食過午飯後,跟住好忙,要去買敷料包(Dressing Kit),每日一包,用黎消毒,要阿嬸推我落復康店度買;之後拎隻特別鞋去開個窿,因為要比支針露出黎;之後去提錢,因為租輪椅要比一千蚊按金,真係甘!試輪椅都攪左成半粒鐘,因為張輪椅d位好唔岩,但較極都去唔到最理想效果,但冇計,因為呢張輪椅唔係為我度身造的。



去左咁多地方,隻腳垂直左咁耐,返到去好攰呀!訓左陣,慢慢執下野,我仲問醫院攞左d x-ray借比我影相留念。



然後就等細妹黎接我,跟住一齊食埋醫院的最後晚餐:茄汁雞扒飯,白菌忌廉湯,黑芝麻芝士餅。呢餐係最好味架,真係好好食!



之後我就沖埋涼,費事返屋企沖,呢度大d舒服d麻!我有好多行季呀,尋日已經左左d架啦;等威哥黎到後就走喇,唔知點解,有d唔捨得呢!叫左八折的士,回家成為$94蚊。



沒有留言:

張貼留言