2007年5月18日 星期五

2007-05-18 入院第一天

今日係太陽哥哥陪同下,晨咁早七點就到左威爾斯親王醫院check-in,我間房都幾靚,仲係窗口位呢!一入去已經放好了手術衫、毛巾等等,最攪笑係太陽哥哥拎起舊野同我講:您一陣要戴呢個頭套呀!我一打開,係條紙底褲黎架,哈哈!



醫生八點黎到同我做個briefing同簽同意書,佢仲係我做手術隻腳畫左個箭咀!好多朋友其實唔知我做咩手術,我就係做右腳腳趾公旁邊舊骨突左出黎個位,手術後舊骨唔會咁突,同腳趾公就唔會傾去右邊。太陽哥哥陪我到八點半就返工,跟住媽咪黎到接力。



手術時間真係好亂,尋日個護士打比我話大約八點半,跟住醫生又話十點半,之前會見醫生做briefing,又要見麻醉師,又要見物理治療師...最後我係病房等到十一點先輪到我呀!做手術前,好在媽咪係度陪我,臨走的一剎那,佢仲錫左我一啖,我覺得真係好似做戲咁呀,被人推推推,又入lift又出lift,過完一度門又一度,自己就一路望住天花板係咁郁


成個手術好長呀,我三點先返回病房,足足四小時。點解咁耐?原來先去手術室個大office同麻醉師對資料,跟住就係度等,咁上下就又係過幾關推左入手術室,過床、除衫、貼d唔知乜野係個身度、插鹽水針、消毒...手術開始時間係十二點半,大概一點四十分做完,之後縫針都半個鐘,係觀察室觀察一段時間先返上病房,第一個見到就係媽咪啦,去左成四個鐘,擔心死佢了!


我好肚餓呀,一返去手術袍都未除就食野,成個大背脊露左出黎都唔理,岩岩係Tea時間派餐,媽咪又買左愛心下午茶比我,好在我係半身麻醉咋,因為係觀察室d人係咁嘔同神志不清,佢地就係全身麻醉,我見到都唔舒服;訓我隔離床的女士又係咁,全日聽到佢“gur gur”聲,都幾大壓力,不過見佢咁辛苦,都戥佢好慘!



成個手術過程,都係係我最喜愛既梁靜茹歌聲下渡過,除左歌與歌之間的靜止時間聽到d鋸聲有少少驚,其他時間都冇咩野,一路都係好清醒,心跳一路都保持住八十幾下;其實最驚係打麻醉針時,因為好驚,又唔知下一步係點,打前麻醉師叫我放鬆d,話我心跳百幾下,我就即係狂深呼吸,因為我好驚佢話我太驚而要全身麻醉呀,不過最後我都handle到!


半身麻醉的感覺其實好特別,體會到有知覺但下半身郁唔到的感覺,真係好唔開心同無奈,我終於了解到癱左的人係好慘的...麻醉針係係背脊度打架,我要做個側睡姿勢再屈起雙腳,好似攣工蝦米咁,打完後,雙腳慢慢無左知覺,開頭都有少少想嘔的感覺,因為好似覺得d麻醉藥湧緊上心口咁,但慢慢就無事啦,望住自己隻腳比醫生好似沖水倒水咁消毒,佢地開始手術時就用塊布遮住左我就睇唔到喇,我好快仲訓著覺添,因為尋晚都唔夠訓,係病房又呆等左咁耐,但大概半小時後,我忽然醒左,因為個身係咁震,但又唔係凍親的震喎,根住訓唔返,姑娘話麻醉藥會令我震,有d人仲震得勁d喎!


不過聽住MP3做手術,我懷疑我係第一個,因為手術室d姑娘好愕然我帶住個headphone入黎,仲大我話唔得哥喎,我咪大返佢話醫生比,就係咁先揀半身麻醉,聽唔到d機器聲麻!


今日個晚餐唔錯,有豆卜桂候牛腩同蒸魚柳,可惜我又無咩胃口,我又唔食魚,只係飲晒碗花生眉豆豬展湯...但我明明記得有得揀中餐or西餐,問姑娘先知,係一朝早揀好晒,所以要聽朝先揀得,好期待呢!



其實由四點開始,麻醉藥散時,我開始feel到痛,去到九點半時,真係勁痛,d止痛藥都唔掂既,醫生就叫我打止痛針,side effect係頭暈同作嘔,不過佢都好鼓勵我打,所以我都打左,真係好好多。


宵夜係一杯熱奶同蛋糕仔。



唔計媽咪同太陽哥哥,今日有姑媽黎探我,仲有封大利是!嘻嘻!其次就係太陽媽媽,佢買左燕窩比我添,我真係...食唔起呀,哈哈!仲有Yammy同Jimmy,Yammy好細心,買左我鐘意的朱古力奶,仲係BB size,好鬼cute,同埋一罐我好鐘意食既朱古力,真係好有心好細心,佢成日記得我d喜好,真係冧死我,多謝晒您呀!



另外,今日最重要的環節就係...登登登登,半夜十二點要幫太陽哥哥慶祝生日,呢個安排真係諗到頭都爆,首先我好內疚啦,係佢的第一個生日,竟然因為我要做手術已係醫院過,所以我真係好想做d野補償返,或者做d特別d既野,令佢過得難忘d,所以就約左幾位好朋友接近十二點時黎到醫院,琪琪就負責買蛋糕!不過最大問題係,我唔知自己隻腳會係咩情況,又或者會唔會唔比我落地要卧床休息等等,不過我一早就問左物理治療師,應該唔使,亦同好好人好靚女的吳姑娘講定我呢個計劃,佢仲好幫手話會通知夜間姑娘,應該冇問題的!



不過計劃竟然...當我同太陽哥哥十點幾係度睇電視時,有個夜間姑娘走入黎講:您一陣係咪有朋友黎?我驚您地太開心,您地係走廊個邊啦!我打晒眼色,佢都仲繼續講,好攪笑,太陽哥哥就問我,乜一陣有人黎咩?唉,個計劃就咁就踢爆左!冇計啦,跟住到BEN佢地,過左十二點都未到,唉,叫左佢地預鬆d架啦,成日扮勁!所以唯有我送左禮物同生日咭比太陽哥哥先啦,大約十二點十分,佢地就到左啦,阿嬸又走入黎話:您d朋友黎左啦!激死!我行得好慢,阿嬸就比左輪椅我坐;佢地一見到我,就笑我隻特別鞋好樣衰,叫我咪著去碌齡影衰佢地!頂呀!我住係Block F,11/F,8B床,但佢地只得8B的資料,所以就去左Block B,8/F搵我,完全錯晒,成班傻佬拎住個蛋糕半夜係醫院亂咁衝,真係笑死人,仲比個邊d阿嬸話去錯晒呀,私家病房唔係呢座呀!哈哈!



由於我地都幾嘈,都係自動自覺去左平台的士站度慶祝,休就係咁玩我支拐杖,BEN就係咁食我盒朱古力,明記就扮晒野拉太陽哥哥埋一邊方便其他人捧蛋糕出黎,但又唔知自己假到爆,哈哈!琪琪好有心意,上次太陽哥哥買左隻雞仔生日蛋糕比佢,佢今次就特登買返隻雞仔媽媽送返比太陽哥哥!呢個生日派對,相信在座幾位朋友都會好難忘,我覺得攪得成好勁呀(撇除踢爆呢part)!


http://video.yahoo.com/video/play?vid=551253



http://video.yahoo.com/video/play?vid=556965


返到病房後都一點,到二點時,傷口開始痛,仲係勁痛個隻,同姑娘講,點知佢話未夠鐘,起碼要三點九先打得止痛針,咁我就死忍,訓下醒下,到四點就打針,呢晚真係訓得好差,好難捱!


沒有留言:

張貼留言