2007年5月26日 星期六

2007-05-26 嫲嫲到訪 & 魔盜王III

今日嫲嫲黎探我,以佢性格,佢會晨咁早七八點就會黎,所以,我講了個大話,話朝早要去覆診,請佢下午先黎...請原諒我...

一位老人家山長水遠黎探我,仲比我封利是我,真係唔係幾好意思,不過講真,我對嫲嫲一向感覺不強烈,老實講,我仲覺得佢欠媽咪最多,衰的我亦會諗,佢對我地好係應份,因為當年佢都好大責任令我媽咪攪成咁...唉...!不過,佢給我的錢,我就不會白攞,始終係後輩,所以過一兩個星期會請返佢飲茶!

夜晚去睇魔盜王III,好貴呀,片長關係每張飛加$15,VIP total都要成$60張!套戲比我感覺麻麻,同第二集一樣,都係有眼訓位,講真,唔係有我鐘意既Orlando 同 Keira,我未必睇...

值得開心係睇戲前同媽咪食的晚餐,相當唔錯!


沒有留言:

張貼留言