2007年5月21日 星期一

2007-05-20 入院第三天

今朝見醫生,佢知我尋晚仲要打止痛針先訓到覺,就叫我留多晚,因為驚我出院後係屋企冇止痛針我會好辛苦,所以都決定聽日先出院啦!佢話咁聽日會同我拆傷口同消毒,教我洗一次傷口,之後我就要每日自己消毒,真係好驚呀!咁下次覆診會係下星期三。

今日無咩朋友黎探我,都係電話慰問多,太陽哥哥就同我睇“衝上雲霄”,我地一共睇左八集呀!同埋見悶悶地就落街行左陣,係醫院門日影返張相留念先!

點知去到八點半,Brian突然黎左探我,我真係好尷尬呀,但佢冇咩野咁,買左兩盒我最鐘意的士多啤梨,仲有葡萄適同比返隻bear bear熊我,又驚我悶,帶左d碟比我,佢仲話佢黎得都預左...我真係好無奈呀,佢越無野我仲越覺得自己好衰,傷害左一個對我好既人...但無論佢講到點無野,我地大家都有眼濕濕的時候...佢走左,我真係忍唔住喊左一埸...唉...

今日的三餐:

煙肉,煎旦,薯餅,粟米片,麥皮

烚魚柳配菠菜芝士白酒汁,龍蝦湯,什果啫喱

俄羅斯牛肉,忌廉青豆蓉湯,芒果布甸


沒有留言:

張貼留言