2007年5月20日 星期日

2007-05-19 入院第二天

今日係醫院好full呀,先係太陽哥哥一早黎陪我,佢個樣好眼訓,原來...佢由星期二開始,每日都傳真去電台(瘋SHOW快活人)點唱,話女朋友係星期五做手術,想鼓勵我,叫我要快d好返,同我去玩!而呢個點唱,終於係尋日播左出街,但佢借左MP3比我做手術,變左個朝返工冇得聽,尋晚咁夜返到屋企先開始聽,而個節目last for三個鐘,佢大約聽到兩個幾鐘先聽到,訓時都五點了...佢今日一黎到,就厄我話尋晚聽到劉德華首新歌好正,用電話錄了我聽,係“只想抱抱”,咁就播比我聽啦,但跟住首歌播完,就有DJ係度講野...我真係好surprised好感動呀!大家快d去聽下啦,嘻嘻!


http://www.rthk.org.hk/rthk/radio2/crazyandhappy/20070518.html


(揀完media player or real player後,因為有三部份,所以記得click第三part呀,約11:20分鐘開始,就會有劉德華既"只想抱抱",跟住就係太陽哥哥的點唱留言啦!)


我真係好感動,當然亦感到好sweet好幸福啦,佢話第個係佢第一次,之前未做過架!嗯...我諗我攪到佢好大壓力添;係,我講過,有得揀,梗係最好第一次啦,調返轉我氹佢都會盡量;但我自己都話盡量啦,唔通佢唔可以再畫畫比我咩?咁我都唔制啦!哈哈!就算做過,只要個剎那,佢係完全為我而做,我就會知道,就會感到!好似您畫畫一樣,因為我會睇到您係好用心去想住我,想氹我開心,而去畫每一筆每一線比我,當中的意義,我會知道架,傻瓜,我又點會介意呢?


大約十點半,Phoebe、Elsa、Jimmy就到左探我啦,見到佢地真係好開心,佢地好嘈添!Phoebe特登帶左指甲油黎同我搽呀,因為我做手術前,同佢講過要抺晒d指甲油腳甲油我好唔捨得,係醫院搽指甲油,真係好特別,簡易永世難忘啦!Phoebe買左魚翅百力滋比我,叫我補補,好有心思;Elsa買左新鮮曲奇餅比我,仲寫左張咭仔比我,真係好感動呀,覺得佢地好錫我呀!



午飯時間,我一早點左食西餐,係紅腰豆墨西哥燴牛肉,知Elsa黎,仲點埋要薯菜添,仲有甜品牛古力泡夫,我又無咩胃口,次次實食唔晒,就比Elsa個為食妹同我一齊食,哈哈,一齊食,我仲會食得開心d呢!



大概一點鐘,我傷口發作,要打止痛針,打完開始暈暈地同眼訓,佢地就叫我休息然後走左lu;但訓左唔夠十分鐘,UGO的同事就到左探我,咁多人黎,令我好感動,因為老實講,同呢班同事真係唔係好深感情,但佢地買左好多零食,仲有一大紮花,最最最勁係有張心意咭,有晒所有同事的祝福呢,連老闆都有,真係好意外!



今日忍唔住,終於決定沖涼了,仲係護士長親手幫我包好隻腳呢!咁好手勢,傷口梗係無濕到水啦,不過今次沖涼,係我成世女最艱辛同最長的一次呀!


是日晚餐:長通粉配吞拿魚茄丁汁,南瓜忌廉湯,士多啤梨慕絲係咪開始對醫院難食的食物改觀呢?



今晚臨訓打左止痛針,一覺訓到凌晨四點先醒左一次,好好多了


沒有留言:

張貼留言