2007年5月6日 星期日

2007-05-06 一路伴著您的,其實一直就在身邊...

有位朋友面臨轉工的掙扎,人工是多了,但面對舊的工作,又捨不得了...之前就係因為人工略低而起轉工的念頭,到搵到後,又唔知點面對...舊的那份工做了五年,我雖然唔係佢,但我都戥佢唔捨得呀!因為我睇住佢入呢間公司,仲成日上去玩呢!

我地一路傾偈,先知原來一眨眼就五年了,呢五年,佢的感情事都不太順心,尤以近排為最差,傾著傾著,發覺一路伴著佢的,反而係佢份工作呢,而我呢位朋友,亦一路陪伴係佢身邊陪住佢成長,我仲講笑話:您睇,您d拖友走晒,但我原來一路都係您身邊!佢就話:係呀,原來反而陪左我咁多年個個係您!

所以其實真係好岩:一路伴著您的,其實就係那些一直在您身邊,而您並不在意的人和事人有時就係咁,您越強求,反而得唔到;但不用強求個d,其實一路係身邊,反而又唔識去珍惜最常見就係家人同朋友,好多人一拍拖就重色輕友,但到一甩拖,先黎搵返d朋友,真係唔岩!我成日都覺,除非個個已經係我老公,否則盡可能,都唔好忽略身邊對您好,同錫您的朋友,更加唔洗講屋企人啦,因為佢地係跟您一世的,反而拖友,不合就分,只會係您生命中掠過一時所以,我地真係要多d停一停,諗一諗,望望身邊所擁有的,唔好忽略自己其實已經係身在福中而唔去珍惜呀!


沒有留言:

張貼留言