2007年5月13日 星期日

2007-05-13 Mother's Day

今日係一年一度既母親節,由於有兩個媽媽要氹,我地一早已開始計劃,誰知太陽媽媽真係好好,佢一早就主動同太陽哥哥講,今晚記得同嘉恩媽咪食飯,行下d外母政策,唔使理佢,咁爽朗的同善解人意既性格,真係令人好感動呀!所以我地就諗住朝早同太陽媽媽飲茶,晚上就同我媽咪食飯

點知太陽媽媽好多節目,一早就要入到西貢同朋友食飯同打牌,我地咁岩借左車,就車佢入西貢,佢已經好開心同好滿足!不過就早左dd,尋日碌完齡返到去成三點訓,七點就起身,陪佢食早餐,買生果,準時九點入到西貢!

之後返去再訓,訓到兩點,運d雜物入倉,還車後就回家見媽咪,我地買左一小紮花比佢,然後就去左老地方阿拉廚房食晚飯,餐廳送給媽咪的禮物,就係一幅即影即有相片喇!

母親節就咁係平淡中過左了...


沒有留言:

張貼留言