2007年5月16日 星期三

2007-05-16 Shangri-la Buffet

今日係一早計劃好的buffet dinner,因為我星期五入院做手術,有排都未好返,而星期六係太陽哥哥的生日,我好內疚呀,同佢的第一個生日變成咁,所以,好想係入院前做到d野氹佢開心!繼深圳毛家飯店一日遊同五月之星生日後,呢個亦係其中一項環節,我仲邀請埋太陽爸爸同媽媽一齊,當係太陽媽媽的母親節同月尾太陽爸爸的生日慶祝;呢排勁黏身的琪琪當然都係坐上客啦!其實太陽媽媽話叫埋媽咪架,不過媽咪怕羞唔黎咋!

我地先黎食食食,真係好多野食呀,不過我最鐘意都係生蠔,所以我去得最多都係海鮮個邊!

跟住就狂影相,有攞野食相,有家庭照,又攪笑照...嘻嘻哈哈,好開心!

我地想影兩個人"lam" 住粒好大既士多啤梨tat,影左好耐都係攪成咁...

琪琪越來越大膽了,好容易同人混熟,好似我d朋友就係一個例子,點知佢同太陽爸爸都好好傾咁喎,太陽爸爸仲笑左好多次呢!佢仲公然夠膽係太陽哥哥屋企人面前取笑太陽哥哥平時大聲叫"飲杯!!"同"Yes!!Yes!!Yes!!",大膽!不過見佢地咁開心,我都好開心呀!

琪琪係我親細妹,我盡可能都會好錫佢同保護佢,反而威哥就...記得琪琪以前細個勁鵪鶉,去麥記買野都唔敢,但宜家好健談同攪笑,唔知關唔關吳生train up左佢呢?仲有係美國段日子都應該改變左佢!睇住佢既成長,我都好欣慰;希望佢快快樂樂,唔好再被人蝦,衰運離佢而去...突然好似咁感慨咁添,哈哈!

去邊間食真係揀左好耐呀,開頭諗住去旋轉餐廳,賣環境,view靚麻,但d人話食物麻麻,因為老一輩應該鐘意食物好d,所以先諗住去香格里拉,不過真係猶豫左好耐,假錢問題,我地又多人,唔係兩個人撐枱腳,都要以經濟原則行先既;後多好開心得到一位神秘人幫助,因為佢有香格里拉個張指定銀行既白金咭,由於佢應該太有錢,佢話唔准出名,所以冇辦法啦,但我真係好感謝您架,因為佢係特登走黎尖東幫我埋單,thanks!

埋單仲有段小插曲,就係要入黎食buffet的食客先埋得單,好擔心,好彩神秘人朋友肯借張咭比我自己簽咋,所以真係好thank you您呀!放心啦,我實報答您架!

除此之外,仲要多謝一個人,就係太陽哥哥喇,因為佢肉赤我用咁多錢,就主動資助左我一半,仲冇出名咁資助,即係太陽爸爸媽媽唔知,係以為我比晒架,咁我就加晒分啦,哈哈,真抵錫!不過我之前都類似咁幫佢加過分架,所以,我諗係我地大家都好錫對方囉!哈哈!

希望個個都鐘意今晚餐buffet同食得開心難忘啦!尤其是太陽哥哥,係度同您預早講聲Happy Birthday先!


沒有留言:

張貼留言