2009年1月1日 星期四

2009-01-01 (Thu) Welcome to 2009!!

Picture


Happy New Year!! Happy 2009!!


新的一年祝大家開開心心、身體健康、事事順利、
可以的話就繼續不勞而獲啦,哈哈!



2009年的第一天,太陽哥哥難得放假唔洗楂車,地就出去行街睇戲食野喇,
可以同佢由朝出街行到晚,好耐都未試過啦!


今日食左哈記雪糕,係咁既天氣下食雪糕真係好凍呀,我成隻手冰晒啦!





睇戲前又試新野,M記麻辣麥樂雞,辣辣地好好味呀!不過炸野真係要新鮮食,如果唔係絕對會影響食物好味程度架;而呢盒由出身於M記的太陽哥哥專業分析,剛剛炸起,完全係HOLDING TIME之內,所以又脆又香又好味!我仲攪亂以為叫WAITING TIME添,笑死!





今日睇大搜查之女,都等左幾個月,終於新年先上;呢套片刻意拍到冇證人個d綁架票咁緊張,中間帶笑有爛gag,係輕鬆d,但有好幾個位我同太陽哥哥睇完都唔多明...哈哈!




以下係太陽哥哥送給我的新年禮物,主要係對公仔,其餘都係附屬品啫!




對公仔都算幾大隻,唔知可唔可以用黎做車頭公仔呢?嘻嘻~~




沒有留言:

張貼留言