2009年1月5日 星期一

2009-01-05 (Mon) Jacky's Wedding


今日係Jacky的大日子,真係可喜可賀!


一年前剛巧Tracy返香港放假,Jacky向我地宣佈他的結婚喜訊;一年後的今天,就係他的大日子,時間真係過得好快!


難得Tracy專誠飛返黎,我呢個好朋友都唔輸蝕,同公司申請放假,平時放假當然冇問題,但今日係學校開學,根據慣例,開學頭兩星期係唔可以放假架,好在同事們都好體諒,對我網開一面,實在太好了!


要放假,其實係好想見證下午舉行的註冊儀式,好在都能親身去道賀,見證重要的一刻!





有兩位小學同學係兄弟團,Tony仲係伴郎呢!




佢地咁靚仔,梗係要影下相啦!唔知點解Tony次次同我影相都鍾意伸脷,我諗我要告佢性騷擾先得,哈哈!






註冊地點係紅磡都會商場的伊甸園,由於今日係閒日,成個場只係得一對新人,時間亦非常鬆動!由於部份賓客們已坐好等候,我地怕悶就係出面吹水,仲同新人係隔離hall影相&綵排入場,非常攪笑!




呢個只係綵排咋,成個場都冇人架,哈哈!





正式入場,登~登~登登~~登~登~登登~~




感動的一刻,我願意...不過兩個都好蝦碌,講錯左少少,真係夾!唔知係咪因為Jacky係我好close的朋友,見證佢結婚時,比起其他新人特別感覺,個心係會跳同感到熱血沸騰架!




交換戒指:




簽紙...從此就做了老襯啦,哈哈!




V+OK手勢,等於"三年抱兩"呀!




姊姊團:



兄弟團:




小學同學團:



咁多group人,點解攝製隊只係要求我地呢group做d咁浮誇既動作既?真係摸不著頭腦,唔通我地最young感覺最out-going?嘻嘻~~




婚宴設於黃埔海逸酒店入面的景逸軒,非常近同方便!





呢度有一邊玻璃景色,景觀相當唔錯,不過只限日頭時間,因為賓客黎到都已天黑了!



每檯花盤裡的珠都係唔同色架,幾靚幾特別!




MENU:




RECEPTION:





寫錯左我個恩字呀><!





婚照共賞,一本係傳統式相簿,一本係雜誌式相簿!




雜誌式相簿第一次見,影低好多相呢,因每版都有歌詞,新郎新娘都係克勤迷,歌詞全係克勤既歌,可玩估歌仔呢!














新娘換好衫後,早黎的好處就係可以影好多好多相!




我地都黎個"三年抱兩"既手勢先!




今日又可以見好多小學朋友,當然開心啦,最重要係,一位小學老師都有黎呀,太感動!相識於超過二十年的老師與同學們能聚首一堂,試問有幾何呢d情況同機會呢,真係好奇妙呀,so amazing!






難得相聚,指定動作除了一眾合照外,每個人的單對單照當然都唔少得啦!嘻嘻~~










婚宴正式開始,先黎成長片段:




跟住新人進場:




接新娘片段:




新郎給新娘的驚喜,只係唱克勤歌一首,實在太馬虎了!點解我咁講,其實咁多年,我地都知Jacky有一把好好既歌喉,甚麼情歌不論廣東國語真係一絕架,有時我仲覺得好聽過原唱者呢!並唔係誇,係真架!所以之前我已經叫佢唔好齋唱克歌咁冇誠意,點知佢真係...不過可能佢真係太忙啦,如果可以,佢應該自彈自唱,無謂晒左呢度個鋼琴麻,唔係個個婚宴場都有鋼琴麻!




心心綿花糖甜品:




送客時的合照:



婚宴就此告一段落,頓時好有失落感;其一今日係同Tracy相聚的最後一天,今日一別,可能又要一年後先有機會見,佢係我最好的朋友,要分隔兩地,當然好心酸啦,感覺有如跟戀人分別一樣...其二係,睇住Jacky呢一年的籌備,中間見證住佢遇到的問題及煩惱,但就係一晚短短幾個小時間bing ling bump lam咁進行,好似一年的預備就咁冇左,令我覺得結婚攪咁多野真係好煩好煩,一年的精心籌備就係為左短短呢幾個鐘,中間仲要面對唔少壓力同煩惱,唔少得仲會同戀人甚至屋企人有磨擦,其實...值得嗎?我聽過身邊唔少朋友都係咁,令我都怕怕呢!



沒有留言:

張貼留言