2009年1月10日 星期六

2009-01-10 (Sat) 補祝29個月紀念日@WATAMI


星期二要返工冇慶祝到29個月紀念日,我地就今晚食餐好既補祝返,係開旺角太子呢區行街,見到和民的冬之選未食過,就扑鎚啦,因為我一向都好鍾意去和民既!


既然係補祝紀念日,就叫個最大的刺身啦,呢個七色刺身有五樣我都食到,非常適合平時唔食魚類魚生的我,變相太陽哥哥只需哽晒兩款啫,so good!




七色刺身[$119],都幾大盤架!





海鮮番茄鍋 [$59] + 烏冬 [$15]:





石鍋牛肉野菜燒 [$39]:




呢個石鍋牛肉野菜燒非常抵食,d牛肉勁好味!仲有個鉗煮下煮下,幾好玩,第一次係和民試咁玩呢!




甜品有:芒果草莓大福卷 [$19]



及 朱古力溶岩蛋糕伴雪糕 [$29],成四件蛋糕,真係食唔落,有兩件要拎走呢!




其實見到menu仲有好多新野,這亦係我對和民百食不厭既原因,因總有好多新野試!但礙於胃只得一個,唯有留返下次啦!


呢款益力多飲品非常吸引我呢,因為我一向勁鍾意飲益力多架!



同埋呢杯朱古力棉花雪山,英文仲吸引,叫 chocolate marshmallow milk,我又係好鍾意飲朱古力奶架麻,加埋棉花糖咁,簡直係我 favourite 啦!




沒有留言:

張貼留言