2009年1月22日 星期四

2009-01-22 (Thu) 維園年宵市場行大運

 


今日係年廿七啦,太陽哥哥話行花市就趁今日行,少d人喎,唔係聽日星期五同黎緊weekend實睇唔到野,只係得個迫字,係被人迫住咁行呀,所以我地今晚就去左維園年宵市場啦!


但...咁都叫唔多人?係記利佐治街開始已經有警察叔叔控制人流啦...



其實我好多年無行花市啦,因為我好怕人多擠迫既地方;睇下,未去到已經咁...我好驚呀!



 


咁多人,點行喎...但既然都黎到,點都要行返個大運架,唯有go go go啦!





 


太陽哥哥話咁既人流已經算好架啦,雖然大部份時間都係通道的中間位行過,但有d位都可以行近舖頭睇下野已經好好啦!


多年冇行花市,發覺花市好興賣jumbo size既野,岩晒我!我見到都大開界,有d真係好攪笑,幾得意架;我地都諗下有咩jumbo size既野買黎岩第時用,但有d想買都冇買,因為真係拎到返去其實冇咩用,仲要搵地方擺呢!


jumbo size 金莎:




 



jumbo size 雞蛋仔,仲對摺左放係jumbo size 紙袋度,幾得意,但買左返去真係無咩用呢!




 



今年係牛年,好多以牛為主的產品,吹氣公仔更多不勝數,呢個牛牛捧好可愛呢!


有一款仲攪笑架,係幼身長長的一條,長度再多呢個一半啦,成條長頸鹿咁架;雖然得意,但又係冇咩用,所以只影相冇買到呀!不過年宵市場個個人都好好,知道您唔買後都唔會黑面,兼具仲會講:唔緊要,最緊要開心,祝您新年快樂!聽到都好窩心架,雖然大家對對方黎講都係陌生人,但佢地都冇為左賺唔到錢而態度差,仲話最緊要開心;係呢個時勢有咁既銷售態度,真係令人感到好溫暖呢!



 



改良左既Q版魚蝦蟹,真係 so cute喎!



 



呢個攤位係一班中學生開架,仲著晒校服校褸攪gimmick,真係年青有為!留意棚架高處仲有個學生哥係上面吸引途人呢,我遠處見到時,覺得好似d鬼屋屋頂既假怪獸係度郁下郁下咁呢,哈哈!



佢真係好落力咁招攬途人架!




 



好多金牛:




 


金元寶枕頭:



有個jumbo size添呀,仲可免費合照,但咁多途人望住,我地都唔敢影呀,哈哈!



 



長洲的包山我都未見識過真身,今日反而見到全場獨家既"牛包山",勁攪野!







 



jumbo size 鴨仔,但無咩人吼呢,梗係啦,牛年無拿拿整d鴨仔出黎賣,格格不入,哈哈!



jumbo size朱古力奶,其實入面有個cushion,但唔靚既,反而我想要個盒多d!



 



呢個"牛串燒"同"金銀米"全場得一檔架咋,"牛串燒"更係我覺得可考慮買的產品!




 



我都唔明點解要買花買桔過年,擺完就謝,謝左就丟!如果我有自己屋企既話,我會買d得意同可reuse既產品,我覺得佢地比起真既仲cute仲colourful啦!呢款大吉就係其中一種,攤檔名字都好有心思呢,仲有埋對聯添,真開心!




其次係呢款四代同堂,有晒老人家樣、大人樣同小朋友樣架,我真係覺得好得意架,您話係咪好過買真花呢!



 



另外仲有d裝飾特別的攤檔:




 



我地唔係行得好仔細,走時都接近十一點,因為我地仲趕住去谷祖琳係大坑新開既甜品舖食糖水,聽日仲要返工呢!



 


沒有留言:

張貼留言