2009年1月15日 星期四

2009-01-15 (Thu) 互送驚喜的一天


今日唔知咩日子,我同太陽哥哥都互相送上驚喜,可惜...


事緣係今日我要返part-time,返工時我會較震機,原來太陽哥哥send了個sms比我叫我放工去starbucks幫佢買cake(其實佢係starbucks入面等緊我諗住嚇我一跳),但我放工後又冇睇電話就雞咁腳咁走,因為我都趕住返去比個驚喜佢麻...今日理應一出大廈行右邊搭巴士既(starbucks都係右邊),但咁橋elsa話帶我去萬寧睇d野,於是就出左大廈後行左邊,緣慳一面,上演了一幕向左走向右走咁...


到我上到巴士睇電話先見到個sms,但已太遲了...太陽哥哥好失望呀,我都係...平時接我佢都會企係大廈門口既,我問佢今日仲咩係starbucks入面等喎,佢話諗住比個驚喜我麻,仲係同朋友係旺角食完飯,特登過海返過黎等我架,唉...佢唯有搭我之後班車,相約係落車個站等啦...



講返我個驚喜,今日係克勤出新碟的大喜日子,原本諗住要返工都買唔到架啦,但又好想買黎送比太陽哥哥喎,好在搵到elsa幫我手咋,真係太好啦,我好想炸炸林比太陽哥哥呀,我驚佢會買左麻...





雖然白白晒左佢特登過海接我的心意,但大家一見面都冇咩唔開心,行返去時傾計,佢仲話頭先係旺角見到克勤新碟MV呀,我個心好驚呀,怕佢買左,咪問佢:咁您有冇買呀?好在佢話:冇呀,費事晒錢啦!我個心即刻鬆晒,哈哈!(其實我都覺得CD冇咩用架,出街又只會用MP3,係屋企有幾何開CD機聽丫;不過對太陽哥哥呢個克勤超級粉絲,我實會買黎氹下佢開心既!)


返到去,原本諗住放係notebook上面跟住扮行開左,但佢又話要用電腦,話想即刻download克勤d歌喎,係度捕住晒,頂~~ 個刻勁想叫佢彈開陣囉!哈哈!


唉...隻CD就快交到您手上,仲掛住download,激死人!




我唯有出返廳啦,諗緊放係邊好啦,係檯面見到太陽爸爸留比我帶飯碟炒烏冬喎,因為太陽爸爸冇我個飯盒,所以放係檯面,等我返黎裝,而次次都係太陽哥哥幫我裝落飯盒度再擺入雪櫃架...靈機一觸,一於放係碟炒烏冬個底度先...





跟住用返個蓋吸住先,哈哈!成功!Yeah~~




不過太陽哥哥掛住download,過左十分鐘都未捨得出黎幫我裝好d烏冬呀,等到我呢...跟住見佢有所舉動,我就特登唔出廳,係廚房門口度扮洗臉,攪呢攪路,從而係鏡反射下睇下佢見到有咩反應啦,點知...佢盲左咁呀,拎起個蓋、跟住拎起碟烏冬...完全若無其事,我見到反應係...O晒咀!!!


點解可以成碟烏冬拎起左都見唔到隻CD架??仲一路幫我將d烏冬裝落飯盒度成一分鐘,都完全見唔到隻CD係檯面?我心諗...唔係麻,唔通佢一早知道已經收起左隻CD反玩返我?


結果係...佢裝好晒成個飯盒,行埋入廚房放雪櫃,返出黎收返個蓋先見到呀!唉...我扮洗面洗到皮都甩晒佢先見到呀!


不過佢好驚喜,睇住佢個表情:「咦???!!!」咁,成功送上驚喜我都好開心,哈哈!之後我狂笑,問佢係咪盲左呀,佢話佢真係冇為意,仲吹水話一心一意好專心咁幫我裝緊d烏冬,冇留意其他野喎!唉...笑死人咩!



沒有留言:

張貼留言