2009年1月6日 星期二

2009-01-06 (Tue) 29個月紀念日


29個月紀念日在返工中渡過,雖然沒時間跟太陽哥哥見面,但收到份好喜愛的禮物!




呢個packing第一次見,覺得勁靚,我超級鍾意!




Specially for You...........




係一對非常可愛、非常colourful、我好鍾意的style既耳環!




這耳環令我想起上年yammy整的小蛋糕耳環,都係我鍾意的可愛兼colourful的style,可惜我弄丟了一隻...



雖然個屋仔型packing係第一次見ans有,但不得不讚讚太陽哥哥,呢個 idea 佢一早已經有啦,早前已親手整過個屋仔紙盒packing(<--click)送比我啦,真係夠眼光同夠 in,快人一步,與時並進,叻仔!嘻嘻~~



 


沒有留言:

張貼留言