2009年1月28日 星期三

2009-01-28 (Wed) 年初三.深圳一日遊 (上)


進入牛年最後一日公眾假期啦,早於前陣子慶祝明記生日時,已約好碌齡朋友們今日上深圳一日遊,玩下小型賽車同揼骨!約好十點係上水站集合,因為有罰款措施,各人都好準時,非常好!(諗返好似鑫遲左成十五分鐘喎...)




到達深圳後,由太陽哥哥帶路,搭地鐵過東門的新星酒樓飲早茶!




被侍應帶到211號檯,竟是我的生日,好邪呀!




呢餐食左勁多點心,埋單每人只係四十多元,好抵咁;但當食完晚餐個餐後,諗返呢餐其實四十幾蚊位係貴呢!一陣睇下我地晚餐食咩就明架啦,可能呢度係香港人開,環境又非常乾淨,算貴價地方吧,睇壺茶就知啦!








暫時有八個人,等埋健上到黎後我地就出發,先去買碟,跟住坐休安排的九座van去沙井小型賽車場!







等車期間,明記扮劉翔...扮成點...您地話呢?





影完大合照後,跟住我提議影跳跳相,好好玩呀!嘻嘻~~












人多難控制,根本唔係數到三個下跳,定係三之後個下先跳的問題,而係攝影師的技術,睇下我同太陽哥哥,影到咁,係一take過架,兼且我地係唔需要數一二三的,只要負責影個個ready好,對方隨時跳就可以了!點先叫ready好?呢樣就係技術囉!哈哈~~




呢架車比上年的大,坐得非常舒服,貴多少少都值既!





好記性的朋友,應該知我唔係第一次黎呢個場了,第一次黎係2007年8月BEN舖頭開張,我地上黎到賀兼玩小型賽車,當時買好飛後竟然落雨,最終只係唔怕污糟的幾位朋友玩左;所以今次雖然我係第二次黎,但正式楂小型賽車只係第一次!


今日個場都少人,天氣又好,應該冇問題了!








100cc要著賽車服架,所以我地只玩80cc,六十蚊十分鐘佢地話係好抵玩架啦!





上次黎的相片回顧,睇下當時有咩人先:






當天詳情可到 此處 (<- click)



好啦,今次有咩人呢?睇返先知好多唔同左呢!



真係奇妙,同一個地方,同一個場景,只係時間同人物有所不同!






簽生死狀:



其實都唔算生死狀既,只係租車規則咋!




等候期間,我地連頒獎台都唔放過,一於自拍十張先!








樂極生悲,太陽哥哥踎底起身時,健的頭在他頭頂,健棚牙跟太陽哥哥的頭部撞到正一正!跟住太陽哥哥的頭部紅了一個"圈",因乜解究係一個圓圈形既印呢?真係摸不著頭腦...




明記扮主席開會,笑爆咀!





到我地玩啦,女士們要把頭髮紮髻,馬尾都唔得;跟住笠住呢個超樣衰頭套,不過係乾淨既,只係洗到好硬身,肯定冇落柔順濟啦!



戴埋頭盔就出得場架啦!




健身長腳長,小型賽車對佢真係太小型了!哈哈~~



我地呢d嬌小型就岩岩好,準備出發啦,心情好緊張呢!因為未楂過,唔知80cc車速其實係幾快呢?




其餘朋友仔因為係我前面,幫唔到佢地影相,真係唔好意思喇!






楂後感:都幾好玩,車速好快,我只係直路先敢踩盡,d車一d都唔雞,相比起香蜜湖玩個d正好多倍!其實咁遠黎到,又租埋van仔黎,應該玩兩次先抵既,但由於部份朋友們玩完十分鐘已手震,加上下一round要等一小時,我地只係玩左一次咋,有機會先再黎玩過啦!

以下係2007年去香蜜湖玩的高卡車場,呢個場超細車又"咋",大家可參考下,當天詳情可到 此處 (<- click)


時間真係過得好快,咁就前後兩年,歲月不留人...!



沒有留言:

張貼留言