2009年1月17日 星期六

2009-01-17 (Sat) Big Family Dinner


今日係與一眾親戚過節兼同嫲嫲賀生日的晚飯,我地去左油麻地稻香,有成十四人,不過我地無影相呀,因為呢度好迫,周圍又打緊邊爐,雖然係咁,都好過要入去屯門食既,哈哈!


其次係表姐佢地坐正係我隔離,我成日掛住同諾諾玩,邊得閒理其他野,叔叔同我講野有幾次我都聽唔到呀!


諾諾學識左好多野啦,真係好叻囝呀!佢識認幾個英文字母啦,好似有A、O、M、S...仲有好多動作,咩ugly face呀、眨眼呀,連我地飲杯佢都識cheers添呀,勁攪野!仲有兩本公仔書入面d公仔,佢認得晒架,問佢:where is the giraffe?佢識揭到個頁架!呢兩本比BB既公仔書,我有d字係唔識添架,分別係 bib(口水肩)同 rattle(BB手玩既啷啷聲玩具),真失敗呀!


睇諾諾幾多表情同動作,好在佢肯比我抱咋,真開心!








最攪笑係呢張伸脷囉,點解會咁?因為我地問佢:Where is your tongue?問佢teeth佢仲會E起掤牙架,好似仲識 nose、ear 等等...




琪琪當然都要同諾諾影返幾張啦!





諾諾唔知做咩拎起隻褲腳,可能想show比我睇下我買比佢對baby converse啦,哈哈!不過就快唔岩著咁啦><!



不過唔緊要啦,因為琪琪今日買左對baby nike比諾諾,好細對好得意架!




諾諾真係好可愛呀!





沒有留言:

張貼留言