2009年1月11日 星期日

2009-01-11 (Sun) 諾諾攪笑movies


表姐話諾諾係14個月零8日,終於識行啦!以下呢個短片除左睇到佢識行外,原來佢仲識得"A",我宜家先知添,留意尾段諾諾仲會發出"A"的讀音,講得好攪笑呢!








表姐會陸續教諾諾認其他字母,呢日就教佢"M"啦!點知...究竟諾諾係咪真係認得個"M"字,定係想食mum mun呢?哈哈!








剛識行的諾諾,成日舉起雙手做重心,表姐話佢成個彊屍先生咁呢!








諾諾好鍾意睇電視架,睇到眼都唔眨,有時睇到好投入時仲會拍手架!








表姐夫原來平時係咁諾諾玩既...睇佢平時個 look 斯斯文文,成個成熟穩重好男人咁,點知原來係傻架

...個 image 即刻破壞晒 lu,哈哈!








表姐經常整古諾諾,好似今次去"sir"滑梯,點知...睇下諾諾個樣幾慘,心入面好似申訴緊:都"sir"唔到既,唔制呀!




沒有留言:

張貼留言