2009年1月14日 星期三

2009-01-14 (Wed) 買左小馬揮春啦!!

 

 
 


今日太陽哥哥帶我去買小馬揮春呀,佢仲驚賣晒,今日同我講原來佢尋日放工黎左次睇有冇貨呢!嘻嘻~~


一去到天地尖沙咀舖地下,扶手電梯旁已賣晒廣告啦!



 
 


好鍾意呢個小馬look,件工人褲/裙仔勁cutie,呢個 look未見過,算唔算係新衫呢?



 
 


第一次親眼見到小馬產品,但都幾貴,大萬字夾或者磁石都要成三十蚊,所以冇買呀,只係幫襯左三套揮春!真係唔該晒yammy託我幫佢買野,咁我就唔洗特登搵野買先換購到揮春啦!



 
 


另外睇中左下面本書,因為成日覺得自己個人太直,有咩鍾意唔鍾意,識我既人都了解,我係d唔鍾意有野放係心既人,一有唔妥,我鍾意即刻解決,唔想收埋收埋,但可惜講野技巧原來係好重要,尤其一d敏感話題,出發點可能係為雙方關係好而提出,但因為技巧唔好,而令對方誤會,仲聽唔入耳,變成反效果!


其實坦白係好,但有時技巧唔好就真係弄巧反拙,同埋唔係個個人都接受到人地指出佢有唔妥/令人唔開心既地方,跟住做成中間的裂痕;講真,去到呢步大家都唔想,如果我早知道對方接受唔到,我情願唔講,所以坦白雖好,但係時候我都要明白,或者學下,唔係樣樣野講出黎都係好既,因為好多野都唔到我地控制!


不過點都好啦,學好d講野技巧都係一種學問,同埋對自己有好處既;本書仲係彩色內頁,又有圖畫/漫畫做例子,對話都幾得意,實唔會睇到恰眼訓,好岩我;可惜嫌佢太貴,明明台幣NT220,點解會標價港幣$73架?特我問下係台灣既 Didi 先,橫掂佢新年會返黎,都係過多一個星期度啫!




 
 


買完揮春我地去左厚福街食越南野,碟雞好好食呀,so good!拼盤同菜都好食,冇諗過碟拼盤咁鬼大碟,但碟炒粉就 no good 喇!




 
 


其中一套揮春貼左係公司啦,順左以下咁既次序,配合返小馬「頂...勁 歎!!」& 「頂...勁 靚!!」 既 idea,哈哈!我仲聽到有d學生望到話 "好攪笑呀!" "好cute呀!" 咁...嘻嘻~~



 
 


黎個close-up先,大家除左望到揮春外,有冇咩發現呢?呢...係揮春上面既呢...




 
 


咪就係andox仔囉,太陽哥哥聖誕咪送左架電單車仔比我既,既然我楂唔到,咪留比andox仔楂囉,咁岩佢又坐到喎,哈哈!



 
 


沒有留言:

張貼留言