2009年1月23日 星期五

2009-01-23 (Fri) 第一次兩家人一齊做節 & 葵芳年宵市場


今日係我同太陽哥哥第一次兩家人一齊做節,雖然兩家人唔係第一次同檯食飯,不過今次係一齊做節,我覺得好值得紀念,感覺好似由宜家開始,我地兩家人將會更親密,做左第一次節,以後可能都會有機會一齊做節呢!


今次係媽咪作出邀請既,所以地點係佢提出,佢揀左金潮小廚,因為呢度較為經濟同真係好食!不過因為地點問題,同無得訂位,攪到我好尷尬同煩惱,今日係年廿八,實好多人,我好驚人地黎到原來仲未有位食呀!


最後約好食九點,因為太陽大哥哥都要收好晏;穩陣起見,我一放工已打去mark晒名,八點再親身去到問,點知...都係要等,成棚人係出面等到成九點九咁滯,太陽哥哥好不滿呀,佢好惡同一肚氣,黑晒面對住班侍應,我好驚呀,太陽大哥哥仲想幫手鬧人添呀!


咁既情況,我成餐晚飯都唔敢影相呀,大家又好肚餓了!


另外,我地行埋葵芳的年宵市場,不過呢個場好雞呀,冇咩吸引我,加上維園都見過了,好似呢個四代同堂,不過今次可能近埋去睇真d,原來幾多個可再買黎加上樹枝到架,即係您想八代同堂都得架,哈哈!




長頸牛公仔都係維園見過,不過呢度有埋pooh pooh同jump jump tiger,幾攪笑,小朋友好鍾意拎住黎打交呢!






呢款大串燒就第一次見,真係好大支!




既然今餐飯冇得影相,不如我講下尋日同太陽哥哥行年宵市場前餐晚飯啦!我地試新野,去左崇光地庫間北海!





睇display覺得呢個北海珍寶拉麵好大好吸引,全場最大碗架!





呢度價錢好抵食咁,比起本地味千好似正宗好多!




我地叫左個芝士粟米拉麵餐跟餃子,同埋一個北海珍寶拉麵!





味道方面,唔知係咪環境影響,我同太陽哥哥都覺得好似北海道食過的拉麵咁,好正宗的拉麵,好味過味千呢!但食到最後,我飲湯時覺得好咸呀!



沒有留言:

張貼留言