2009年1月27日 星期二

2009-01-27 (Tue) 年初二

Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture



踏入年初二,我地第一樣野係去左行旺角!係屯門開完年後,我同太陽哥哥同琪琪就一齊返出旺角,繼續後生一輩的活動 - 下場!


黎到旺角十一點幾,當時d捉鬼敢死隊企晒係度,小檔主只係用d箱霸住d位,冇咩動靜;點知捉鬼敢死隊一閃,不消三分鐘,成條街就變成咁啦,非常壯觀!





Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture



我地由油蔴地個邊開始行起,先係唔同的篤篤野食,其實好多都想食架,但頭先個餐加埋個大蛋糕都仲未落格,岩岩先話飽到嘔,試問又點食得落呢?所以只係眼看only:





好大桶豆腐花呀:



真係即刻用鎚仔扑的叮叮糖:



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture



除左食物外,睇下有咩乾貨啦;有呢檔好搶眼既"褲貴吉祥韓國底底",哈哈!


過年一家大細係屋企最岩玩既亦有:


Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


其他特色貨品:





Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


呢檔絨絨檔唔錯呀,可能天氣凍,好受歡迎,我同琪琪每人都買左兩條絨絨褲訓覺呢!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


真係好多人,開始迫,我有d不耐煩了;行中間唔太睇到野,只係被人迫住黎行!




Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


呢檔都好攪笑,見到d人係度揀緊咩嗎?係麵包黎架!當然係假既麵包,但d包好堅架,有包的香味架,勁攪野!d人一路聞一路揀,超爆笑!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


最後戰利品:薰衣草香包 & 兩條絨絨褲!




Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture

年初二的日頭時間我係屋企陪媽咪,太陽哥哥就連續第四天楂車,努力搵錢,我地就係屋企預備今晚打邊爐!


媽咪整左兩條炮杖吊係大門兩旁,咁型,影返張相先!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture

日食夜食左好幾天,我個肚dum已澎漲不少,我要求媽咪打邊爐唔好食咁勁,所以監督住佢買餸,我地今晚清清地啦,不過都有少少海鮮既,但呢度四個人都食唔晒,又係鮑到嘔的一餐!




Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


呢張媽咪話扮太陽哥哥,哈哈!點知到太陽哥哥黎到時就開始食,我地自己反而唔記得影相!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


係葵芳的零食物語搵到elsa推介既菠蘿芒果軟糖啦,順手買多兩款軟糖試下,因為我只食軟糖唔好硬糖架!



Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture


沒有留言:

張貼留言