2008年1月31日 星期四

2008-01-31 (Thu) Dinner @ 避風塘 & 長江七號


月中同太陽哥哥朋友kim, maggie, suki, michele係小南國食飯後,相約左今日一齊睇首日長江七號(http://hk.myblog.yahoo.com/aquarius-givens/article?mid=4605),太陽哥哥仲係去日本前已買定五張飛呢!


誰知kim搵到份新雜誌社工,雜誌社做野一向唔洗旨意早收工啦;maggie一早話左唔去既;michele就因為臨近年尾勁多野做走唔甩,最終得返我同太陽哥哥,suki加佢既紅顏知己路易!


我地先去避風塘食晚飯,細group食飯反而比上次更熱鬧,suki好健談,同太陽哥哥又成日串來串去;路易比我上次見佢印象多左野講,亦同我地分享佢前排美國公幹的趣事;大家有傾有講幾好傾同relaxed,時間過得好快,唔係趕住睇戲都唔走住!



一如慣例,先黎獨照,再黎合照啦!




長江七號比我如期好睇好多,可能我對周星馳唔係勁愛,我只抱住"大電影咪去睇囉"既平常心態入去睇,可能因為咁,出黎效果對我就幾深印象!因為呢套片有笑聲之餘,仲有感動位,好多人都喊呢!笑gag位諗返其實好白痴,但可能係出自星爺手先拍得咁攪笑,仲係好攪笑兼笑得好大聲個隻;亦估唔到會有個咁感人的親情位,係大陸人拍印象分會扣左少少囉,建議大家抱住童真既心入場睇會開心好多!


七仔好得意,我都想要返隻呢!




沒有留言:

張貼留言