2008年1月19日 星期六

2008-01-19 (Sat) 一月之星碌齡大賽


尋日係明記生日正日,原本係上星期話幫佢慶祝既,但突然改左正日;由於我同太陽哥哥一早約左raymond食飯,所以join唔到,好在今日有一月之星碌齡大賽,總算有d參與麻;雖然聽日我地早機,但holidaymood極濃的我地,當然照去馬啦!


今日行程相當緊密,有位熱心好友車我地去太陽哥哥的哥哥屋企拎行李喼,我地一早出發,誰知遇上...交通意外,人無事,但車就...好友想低調處理,我亦不便在此講那麼多了,總之多謝好友的心意,亦希望上天賜福比佢!


之後返去執行李,因為碌齡回家後會相當夜,實執唔切;囝囝係我地一份子,其實預左帶埋佢去,耳罩都同佢戴埋;但後來我怕回程喼會唔夠位,就叫太陽哥哥放棄佢,攪到我做左衰媽咪添...



今日碌齡有十人,五對五;如以往一樣,隊際同三甲都有獎;先講個人賽,所有男仔竟然大熱倒灶敗給我,由我奪去冠軍寶座,真係超開心,今次係第二次碌齡比賽奪金牌了!其次亞軍ben,季軍壽星仔明記!三份禮物我對足球一d興趣都冇,唯有揀個小朋友足球玩具啦!



隊際方面,當然由我帶隊個隊勝出啦!先黎張勝隊大合照,跟住敗隊大合照!



禮物方面,係我早前係台灣旅行幫手買的手指筆仔,支支都唔同手勢,仲有晒紙袋,好prof咁,大家都好鐘意呢,幾有滿足感!不過輸左個隊冇份就有d失望既...明記雖然係輸個邊,但因為佢生日,都預埋佢!



大家影張獨照先,當然係我叫佢地擺返筆既手勢啦!ben個張真係照爆笑呀,真係堅塞入個鼻窿度,好污糟呀!



唔少得同太陽哥哥影返張啦,仲有壽星仔!



呢篇entry我寫得好唔開心,因為全部d相係由琪琪個blog copy出黎,咁original個d呢?咪就係囉,無拿拿係我部電腦度唔見晒...琪琪用完upload完就攪成咁,唔知係佢delete左,定係copy時用左cut & paste;有d分數相無晒,唉..相一向係我命根,炆到我...想打人呀!



沒有留言:

張貼留言