2008年1月25日 星期五

2008-01-25 (Fri) 北海道東京九天之旅 - 第六天 (上)






DAY 6 - 東京迪士尼樂園~上野~池袋


今日行程係去童話王國迪士尼樂園,今次我已經係第三次去東京迪士尼樂園啦,唔知點解,對女仔黎講,迪士尼總有佢既吸引力,去左三次,我仍然選擇去;亦明知去到會大出血,都硬係要去既!而迪士尼海洋我一次都未去過,因為聽太多人講話唔靚唔好玩,導遊亦話唔會見到米奇等卡通人物,只會見到魚蝦蟹,聽到咁,梗係唔揀啦!


一去到就見到米奇列車,已難掩我興奮既心情!



太陽哥哥即刻買了個情侶ticket holder同我一人一個,係咪好sweet呢?^^



第一樣梗係玩最受歡迎既winnie the pooh車車啦,呢個係去東京迪士尼必玩既遊戲,因為真係好正好靚,架車係用磁力行駛架;雖然香港迪士尼都有呢個game,但個個係行路軌既,東京呢個靚好多倍架,成日排晒長龍,拎fast pass都幾個鐘頭後先玩得!



今次偷偷拍低整個過程,與未玩過的朋友們分享,順便比較下香港個個;但拍得有d震同黑,請見諒!







跟住去玩小飛俠飛船,都係幾好玩既遊戲,其實我鐘意玩個d全部都係童話故事既探險遊戲系列,每個都好似睇故事咁坐住車/船咁睇一次個故事咁!



chip n dale頭箍~~



宜家係東京迪士尼的淡季,唔算太多人,有時影相後面一個人都冇,正!



小飛象~~



跟住過左toontown卡通城,因為呢度有好多colourful同得意既裝飾,仲有好多卡通屋同車,影相好靚架!



紅車靚d定係藍車cuted呢?



嘩,chip n dale突然係我地面前出現,咁多卡通人物,竟然一撞就撞到我最鐘意既chip n dale,個天待我真係好!眾所周知東京迪士尼d卡通公仔最鐘意走黎走去、跑黎跑去、跳黎跳去,好難令佢地企定定比您同佢地影相,今次比我影到兼兩隻chip n dale影晒,簡直超開心!影唔到米奇我都冇所謂,同chip n dale影到我仲開心百倍呢!



好靚的city hall~~



電影roger rabbit探險遊戲,都幾刺激緊張,唔係咁多人知呢間屋有game玩架!



放我出去呀~~



成條街都有好多得意裝飾,叫呢度做toon town真係冇改錯名,黎到真係會令人好開心同忘記不快!



軍火庫,每次見到太陽哥哥浮誇既表情,真係笑到我肚痛呀,影到我手到震晒!



好酷的高飛車,型!



仲有米奇車,但細架左d,迫左少少,都係高飛架車勁d!



米奇車的車房~~



另一間得意屋~~



呢度連路邊既小商店都係卡通車黎架,每一樣野同卡通公仔有關,真係好似黎左童話世界咁!一向覺得太陽哥哥有d似唐老鴨,見到自己架車咁型,梗係要影返張啦!



呢間係高飛屋,之前黎過兩次迪士尼都無緣入去參觀,今次黎到諗住玩到啦,點知原來有高度限制,只比小朋友入去玩架,激死!高飛d衫掠係度轉下轉下,好得意,好想入去,可惜...



唐老鴨汽船~~



沒有留言:

張貼留言