2008年1月16日 星期三

2008-01-16 (Wed) 跛腳畫新元素加入


呢幅畫係咪熟口熟面呢?係呀,咪上次我隻腳做手術時,太陽哥哥畫比我個幅畫囉!當時只係得我一個公仔坐係床度,後來我同太陽哥哥講不如加埋佢係入面,就變成左呢幅咁豐富既畫啦!我覺得呢幅畫好colourful,好開心,我好鐘意呢!腳上的簽名係如假包換珍珠都咁冇真架!原本係太陽哥哥叫細妹碌齡時靜靜雞叫我d朋友簽係張紙度,跟住scan黎咁用,佢兩個真係好鬼馬呢!但又真係氹得我好開心喎!哈哈!您地又搵唔搵到邊個係自己的簽名呢?



又係同大家分享手稿的時候喇~~



上色後~~



後期製作的手稿,很遺憾只得支筆,個男仔...當我問太陽哥哥時,佢話唔知去左邊!激死...又一次證明,佢真係唔係好多理d手稿,但我就視之如寶;今次連張相都未影到就唔見左,冇得留念添!




沒有留言:

張貼留言