2008年1月21日 星期一

2008-01-21 (Mon) 北海道東京九天之旅 - 第二天 (下)


之後去左昭和新山的熊牧場,主要係睇火山同野熊!



入場票~~



呢度好多好大隻的野熊,仲識得企係身...因為等人餵蘋果,佢地好餓咁,眼界亦非常準,遠處可一"口"將蘋果接住!勁!







不過呢度好d臭...睇動物我一向麻麻,好快就去左shopping,買左北海道限定的monchichi筆〔630円〕同鎖匙扣〔504円〕比媽咪!



香港時間三點半準時日落,後面就係昭和新山,長期有煙霧噴出,其實仲有個有珠火山,但我真係唔知邊個打邊個...哈哈!



男子組女子組都影返張先~~



又凍到抽筋,今次試左暖笠笠的粟米湯〔120円〕!



跟住返酒店,今晚我地會入住溫泉酒店,意外地被安排住榻榻米房間,仲好大間呢!


安置行李後就即刻去浸溫泉,由於gigi有喜唔浸得,幾經掙扎後,我決定豁出去,都敢自己一個去浸,不過都係快入水快上水閃,哈哈!呢間酒店的溫泉冇咩特別,只得兩個室內大池,同一個得露台size既室外細池!最難忘係有一個小女孩同一個小男孩同我玩,佢地應該係兩姐弟,我去室外浸佢地又去室外,我返入室內佢地又跟住我,好kawaii!我後來仲見到佢地媽咪呢,生完兩個都咁索,勁!哈哈! 浸完坐埋一邊沖涼時,細佬仲走過黎拍我背脊呢,真多手!佢地仲唔捨得我咁,同我講野,應該係問我野...可惜我唔明啦...



浸完溫泉就係呢個大排檔食自助餐~~



好大個煲呀,放成個人落去煮都得呢!



點解我地叫呢度做大排檔,除左大同多人外,真係好多野食;有燒牛扒、好多種好好味既意粉、魚生等等...好好味!


飯後又去左便利店,買左蜜瓜味fanta〔147円〕同北海道先有既卡樂B薯片〔145円〕!



正當諗住訓覺既時候,太陽哥哥帶我埋一邊,原來佢靜靜雞攪左d野比我...真係好好好surprise!佢話一早計劃左係日本同我預祝生日,其實冇諗住咁早比我既,但今日間房難得係榻榻米咁特別,又大間,就不如今日啦!計我話,佢應該係怕忍唔到咁多日就真,哈哈!



其實個蛋糕佢幾時買我都冇為意呢!但我真係好驚喜好開心,雖然下個月先係我生日,但太陽哥哥特登為我做定左咁多野,我真係好感動!因為我成日同佢一齊,係我嚴密監視下,佢應該好少時間做到私人野,哈哈!畫呢幅畫,我諗佢又係公司又係屋企靜靜雞偷時間畫,當中的心意同付出,淨係呢點,已經令我好好好感動了!



我最愛的心型pattern...呢條係我人生中第一條收到的tiffany手鍊,當然好鐘意啦!



戴住影返張相先,多謝太陽哥哥!!!



咁難忘的日子,梗係要兩個人一齊上鏡啦,自拍時間~~



簡單而隆重既切蛋糕儀式,其實我地係大排檔已經食到好飽,不過太陽哥哥咁有心,我都要係咁...餵太陽哥哥食,其實每次比佢個啖我都"不"到好大啖,自己就個啖就細細啖,咁就唔覺唔覺咁食晒啦!哈哈!



今個生日雖然早左d慶祝,可能係咁,真係估唔到同冇諗過,所以真係好好好驚喜,加好好好開心,覺得太陽哥哥真係好錫我...所以真係好多謝太陽哥哥比左個咁難忘的生日我!Thanks!!!



沒有留言:

張貼留言