2008年1月27日 星期日

2008-01-27 (Sun) 北海道東京九天之旅 - 第八天 (下)







回酒店放低野後再同victor & gigi食晚飯,趁天仲未黑,係酒店門口影張相留念先!



早少少出發,行下食飯旁邊座幾層高的 tokyo hands 商場;入面已有好多情人節佈置,我當然唔少得影低我鐘意的心型products啦!



經個一度有好多賣開party用的遊戲,我即刻諗起班碌齡friend呢!日本d game真係好得,好想買晒返去同佢地玩呀!


炸彈計時器,好刺激,亦冇得懶貓,要爆就爆!BOMB BOMB BOMB!!!



三人乒乓波,攪笑!



鬥快扯底褲扯絲襪,岩晒我班咸濕碌齡 friends!



呢個唔洗我介紹啦,睇指示已經好過癮!



好多好靚的波形卡通人物砌圖,仲有chip n dale呀!



商場入面都有熱飲機?行近d睇,原來係...個 idea好得意喎!



朱古力工具,勁!係度我地又買左盒sale in japan only 既 royce朱古力呢!



晚飯於一間high high地既 cafe,個個意粉都好好味好出色呀,諗起都流口水;pizza仲可一批兩味呢,點解香港 pizza hut冇架...呢餐共4600円!



飯後作最後衝刺,victor帶我地去佢見到有cheese curry杯麵賣既便利店入貨,由於貨源有限,我地只分左幾盒〔@168円〕;其實我地未試好唔好味架,但一向我都鐘意合味道的咖哩味,所以好有信心呢!我仲買多次bikke〔100円〕作宵夜飲品呢!cheese curry食落真係好味,我眼光果然獨到,咖哩汁上溝埋溶溶地既芝士,正呀!



今日之戰利品~~



今晚係最後一晚,梗係要拎晒d戰利品出黎show hand啦!呢幅相,我地花左好多時間砌架,亦好唔細心咁漏左d小型戰利品,但唔覺既...係咪好壯觀呢?



yeah!!! 但聽朝我仲要行街喎,買到d野咪影唔到囉...但酒店要十一點check out,冇得唔執行李喎...




沒有留言:

張貼留言