2008年1月26日 星期六

2008-01-26 (Sat) 北海道東京九天之旅 - 第七天 (下)








之後分道揚鑣,gigi同victor回酒店休息,太陽哥哥就帶我去原宿行街;由於JR冇直線到,我地先搭去涉谷〔@230円〕,再搭去原宿〔@130円〕!原宿我係第一次去咋,呢度好旺好迫呀,一出閘就見到snoopy town啦!



雖然呢度好旺,但都見到個好清靜既神社。



又係試新野時間,試左M記McWrap〔240円〕,好好味,仲好味過北海道既shake shake chicken!



呢度有個好sweet既PR,笑容爆燈,服飾態度一流,引死我同太陽哥哥,太陽哥哥仲眼金金咁"及"住人,我就扮影佢買野,實質玩偷拍!







係度發生左一件我生平最amazing既事,就係撞到...jimmy sen!我同佢都冇話比對方知會去日本,我個trip都算係plan定丫,但佢個trip係臨時架,佢話佢有班朋友係北海道滑左兩個禮拜雪,跟住落東京,佢就一二三要教書,岩岩黎四五六日四天!嘩嘩嘩,您地話係咪好有緣呢?日本咁大,東京咁大,原宿咁旺咁多人,大家竟然係同一天,仲要係同一時間,咁岩咁經過同一點同一步...因為當時係我岩岩行出一間舖頭,頭一舉高就見到佢咁岩經過,如果我再係舖頭行耐d,又或者我離開早左,就未必能係咁旺既街撞到正一正架啦!我仲記得當時舖頭好多人,都係精品野,我係度揀耳環,見太陽哥哥被人迫到死死下,我仲講過話唔睇啦走啦,係太陽哥哥唔比我走,叫我慢慢揀,我地先係入面繼續逗留直至揀到耳環...所以今次相遇,除左用amazing同勁有緣,都唔知點講啦,總之就係unbelivable、incredible...咩都出齊啦!


睇我既笑容笑得咁真摯,十足小朋友搵返媽咪咁,就知我幾咁驚喜意外同開心啦!



跟住行左呢間太陽哥哥plan定must go既tee shop,我地買左九件tee,傻架!



之後都天黑,由於約左victor同gigi七點係池袋食飯,我地都唔夠時間繼續行,諗住聽日再黎過!今晚食"sha bu sha bu",每位1680円任食!



今日之戰利品,杯麵係原宿入貨〔@160円〕,因為好多便利店都搵唔到 milk seafood味,我仲想買埋cheese curry,可惜仲未搵到;kitty包包〔800円〕同安全駕駛符〔500円〕係淺草買既;隻曱甴小玩意〔210円〕同黎緊碌齡大賽的金銀銅獎牌〔1029円〕,係銀座玩具博物館既收獲;耳環〔820円〕同 chip n dale key holder〔252円〕就係一買完就撞到 jimmy sen啦;tee短袖每件2100円,長袖每件2940円;24 hour lasting moisture既 johnson's lotion〔458円〕,仲有導遊推介可醫發燒感冒傷風喉嚨痛既藥丸〔1580円〕,均購於池袋藥房!




沒有留言:

張貼留言