2008年1月24日 星期四

2008-01-24 (Thu) 北海道東京九天之旅 - 第五天





DAY 5 - 北海道~東京~台場展望台彩虹橋~池袋60通大道~新宿


今日係離開北海道往東京的日子,話咁快五天北海道行程就完結;食過早餐後我地就即刻出發去機場,因為可能北海道唔捨得我地離去,竟然下起大風雪,總之好大風好大雪,導遊話我地真係好lucky,前幾日咁好天,我地走呢日先天氣差,前幾日係咁天氣就玩得唔盡興了!


住左兩晚酒店的外貌,其實我覺得呢間酒店都算幾grand,仲有d香港迪士尼feel添,尤其是個酒店大hall,酒店房間一邊望到園內一邊望到園外既,係食物質素差d囉...




去機場途中,拍低大風雪既場面;到達機場後天氣仍然好差呢!



買左bikkle試〔120円〕,原來呢隻飲品曾係victor既至愛,以前係松隆子賣廣告架喎,佢仲話香港citysuper賣成hk$14;我覺得幾好味,因為味道好似我平時鐘意飲的益力多!



又見到 mos burger,但唔夠時間食啦...



我地班機cancelled左,要等下一班,但突然又有機叫我地即走,所以改完又改咁,幸好導遊安排妥善,我地最終乘搭 JL512 1135/1310 航班;係禁區舖頭見到我想買既手信,北海道先有得賣既炸薯條〔@840円〕,真係好似真薯條既味道架;另外買了一盒太陽哥哥鐘意的coffee味royce朱古力〔630円〕,又係香港七折價錢呀!舖頭入面有一對好得意既自製小雪人,cute到想拎走呢!


由於走得急,冇時間係機場食午飯,導遊叫我地買小食上飛機食,我地就決定食杯麵,晚晚都好飽食唔到,買左幾日,終於有機會試味了!但班機話就話1135起飛,但可能太大雪關係,我地等左好耐先起飛呀,足足遲了成個鐘,亦餓足咁耐’飛機飛定後我地即刻叫空姐幫我地整杯麵!milk seafood好creamy,真係好好味;chili tomato就麻麻地,所以我已諗住入貨 milk seafood回香港啦!



到達東京後第一站係台場展望台彩虹橋,呢度係木村同松隆子套love generation,木村係度掟介指個一幕既地方;呢個景點我聽過好多年了,但就第一次親身黎到,估唔到咁多年的景點都冇fade out,有咩咁特別呢?主要係睇條橋同電視台,仲有個自由女神像;但呢度好大風,我地個個都低估了東京的天氣,諗住會冇北海道咁凍,但原來差唔多,羽絨絕對唔可以離身!咁大風,吹到頭髮都亂晒,呢輯相我最唔鐘意呢!



上車後耳仔好痛,係勁痛個隻,應該係大冷風所致,感覺有如耳仔就快要爆開咁,仲係車上痛到喊呢...過左十分鐘後暖返就好返好多了,下次大風都唔敢唔戴耳罩了!


跟住返酒店check-in,我地下塌係池袋太陽城酒店,之後個幾天,包括stay behind個兩天,都會係呢間酒店,太好了,唔洗搬家!按照行程,應該係池袋60通度shopping,但由於我地將會有大把時間係池袋,整頓後我地就離團自己玩,過左新宿個邊行下!


池袋往新宿,JR每人只需150円!



好肚餓,先係一間叫"三國一"既餐廳食日本野,叫左四個飯/麵加兩個小食,victor好開心咁,叫左杯啤酒話要啤啤佢呢,呢餐共5400円!


跟住周圍閒逛,歌舞伎町當然唔少得啦,但覺得呢度越多越少野行 lu!



見到一個電動人,差d被佢嚇親!



太陽哥哥係呢間好大間好出名既書店,幫朋友買了本書!我亦幫yammy買了洗面膏呢,由北海道問到東京,終於買到了!



行過伊勢丹同OICITY,都睇唔岩agnes b袋後,就回程返池袋!


玩了一陣夾公仔都失敗,我興趣不大,因其實隻公仔都唔太靚,但聽聞victor玩左成二千円都夾唔到呢...


跟住去左食非常地道的街邊拉麵檔,我地叫呢度做阿伯拉麵,位置係酒店斜對面;記得幾年前黎日本又係住太陽城酒店,都幫襯過呢位伯伯,咁多年個檔口仲係度,見到佢份外有親切感!伯伯比起前幾年學識左講好多語言,包括jacky chan,講時仲擺晒打拳甫士呢,呢part當然令太陽哥哥勁興奮啦,遇到同類喎!仲有國語同廣東話"好食好食",係咁狂講黎吸引遊客,真攪笑!我地影相時又要影埋一份,咁識做生意,抵您收咁貴啦!佢一碗麵都唔平架,收成舖頭價錢,算貴囉,我地呢碗要 900円架!







今日之戰利品,冇我份咁既,聽日要努力!




沒有留言:

張貼留言