2008年1月26日 星期六

2008-01-26 (Sat) 北海道東京九天之旅 - 第七天 (上)







DAY 7 - 皇宮二重橋~銀座~淺草~原宿


今日係其他團友回程返香港的一天,有幸我地stay behind多兩日,先唔洗好似佢地咁咁唔捨得走,就比我既高漲心情維持多兩日啦!


旅行團的最後行程係去皇宮二重橋同銀座購物,由於有免費車搭,又可近d我地之後會去的地方,我地一於跟埋去,順道送別我地既團友!


皇宮二重橋係宜家日本天皇住既地方,只比遊人係入口處拍照;呢度景色冇咩特別,我淨係知凍到抽筋,好想快d返上車!



回程途中總算能跟東京鐵塔影返張合照,臨上車亦要買埋罐暖飲品暖"手"〔120円〕,因為我通常用黎放係衫袋度當暖包咁用呢!



之後出發去銀座,臨別一刻,當然要跟陪我地過左好多日既導遊兼領隊JIM合照,仲有我地架旅遊巴!



銀座都係買名店既地方,我沒太大興趣,主要都係行百貨公司agnes b ,同埋陪gigi去hello kitty專門店!



去得hello kitty專門店,當然亦要為elsa同yammy拍低靚靚kitty products啦!慶幸自己唔鐘意kitty,唔係可能真係會破產都似,因為雖然我唔鐘意kitty,但好多野真係好靚呀!



我地亦行左玩具博物館,日本真係好興stitch!



呢塊放大鏡好攪笑,係用黎睇報紙架,係咪好攪野呢?



經過toyota見到好得意既新產品,係街度楂住架咁cutie既車仔,一定好型呢!



lunch於銀座一cafe,呢餐好好味,仲鋸埋扒添,共2290円!


飯後我地乘JR往淺草〔@190円〕,其實我都去過,亦知個度冇野好行,但victor想去,加上太陽哥哥要幫emily買個安全駕駛符,咁就去啦!






沒有留言:

張貼留言