2008年1月27日 星期日

2008-01-27 (Sun) 北海道東京九天之旅 - 第八天 (上)







DAY 8 - 池袋MOS~原宿~池袋


MOS 都係一個景點?無錯,因為聽日就要走了,今日我地誓要食到MOS BURGER;見到時又唔想食,當您想食時又搵唔到,今朝問酒店職員,先知池袋有,我地搵呀搵,經過池依駅都搵唔到,最後先知要過左JR軌道先有,但都唔知點過,亦諗過放棄...好在我叫太陽哥哥搵多陣,因為我知佢好想食,最後當然...終於搵到您啦!



我最鐘意試新野,尤其是期間限定更唔可以錯過啦,揀左個忌廉湯〔230円〕同好似饅頭既包(相的左圖)〔360円〕,因為我鐘意千島醬;相係display都整得咁靚,日本人真係一絲不苟!太陽哥哥就如常食佢鐘意既海洋珍珠寶〔280円〕,另外我地亦upgrade左一個洋蔥圈套餐〔320円〕同試了雞批〔220円〕;除雞批外,樣樣都高過香港水準呢!



食飽後就乘JR到原宿〔@160円〕,繼續尋日未完既行程;今日第一站係snoopy town!



原宿今日比尋日更加多人,更加迫...



跟住去左UNIQLO,呢間唔同平時咩到賣既UNIQLO,係專賣tee的UNIQLO專門店,所以裝飾係同平時既特別唔同架;亦係咁,太陽哥哥先想黎睇tee!戰利品係五件tee〔@1500円〕,呢兩日真係買左好多tee呀,不過唔緊要啦,一路既行程都係為買野比朋友,難得太陽哥哥睇到岩自己既,梗係要買啦!其實每次去旅行,成日都為買手信比人同幫人幫野,洗既錢亦唔少,有時諗返,真係好大壓力,下次真係要三思!



回程時經過M記,又忍唔住要入去及下靚靚PR有冇返工,點知有喎!我地就幫襯佢買左個"煙肉芝士黑椒雙層牛肉漢堡"〔310円〕,個名係我改既,因為有齊咁多樣野,亦係japan only,我覺得好好呀,我又鐘意辣,所以黑椒好岩我,可惜香港冇啦!


靚靚PR真係越睇越得,小朋友黎買野時仲會烏低身兼一樣咁笑容滿面;嘩,呢種service我係香港暫時仲未見過!


又係暖手既時候,買了罐好好味既柚子蜜〔130円〕!大家留唔留意到便利店門口有隻好大隻kitty呢?



臨上車時影下個原宿車站先!



跟住返池袋行街,雖然係度住左幾日,但日日咁full,都未有時間行池袋;係西武睇左兩個幾好的agnes b袋,當然係最新顏色兼香港未見過,先令我咁心動啦!但又唔係超想要,都係返去諗諗先啦,加上咁近,再返黎都買到!



係好旺既池袋60通大道買到對情侶波鞋,好抵呀〔@3990円〕,仲有支超神奇"刷膠筆"〔@630円〕,連我著緊隻勁污糟addidas上面的漬都抺得甩呢;埋單計平左少少比我地,共8500円!




沒有留言:

張貼留言