2008年1月25日 星期五

2008-01-25 (Fri) 北海道東京九天之旅 - 第六天 (中)





登、登、登、登...chip n dale樹屋!咁遠黎到,我梗係要黎探我既朋友仔啦,我之前未黎過架,今次一定唔可以放過,好開心呀!



chip n dale樹屋,我好開心能置身其中!



chip n dale樹屋係今次黎迪士尼的一大收穫,心情非墨筆能影容!!



米奇同米尼屋門前都各有郵箱,toontown既裝飾真係一絲不苟,細心到丫...



米尼屋,好colourful、好童話、好公主feel呀,我都想要一間!



之後想參觀米奇屋,點知好長龍,要排成一個鐘,但我地約左victor & gigi會合玩巴斯光年,所以...唉,米奇屋我一次都未去過架,今次又去唔到,有d失望,因為睇怕今次真係最後一次黎disneyland,黎左三次,真係再黎都去disneysea啦...


食過午餐〔680円〕,就怱怱會合victor & gigi玩巴斯光年啦!



其實victor & gigi都算係陪我先黎迪士尼,加上我都黎過,所以講好左玩到五點就閃,臨離開時影返張城堡合照先!



係美國小鎮作shopping最後衝刺,就懷住依依不捨既心情離開;日本迪士尼好怪呀,好少chip n dale products,簡直係極少!諗住黎掃貨的我,並無太多chip n dale收穫,又係另一失望之處!



離開迪士尼後前往舞浜JR站,呢條路起左個新商場,仲有個disney store,又吸引左我地影相同入去行逛!





沒有留言:

張貼留言