2008年1月6日 星期日

2008-01-06 (Sun) 十七個月紀念日


今日係同太陽哥哥的十七個月紀念日,可能尋晚太夜先訓,今朝訓到足足一點先起身!我地今日呢個紀念日冇咩特別慶祝,尋日咁充實同買左咁多野已很開心了,尤其是d chip n dale相簿,嘻嘻~~


寫完個mystery shopping report都五點了,拿拿林出去花園街,因為我條雪褲太大條要換條細d呀;點知去到佢話冇size,要過兩日先有...攪到我有d炆,特登出黎架麻,唔怪之尋日我話太大條時佢係咁話岩架啦岩架啦...


唔開心食野就會開心返,去左人和食我好鐘意食的豬腸豬紅,好味道!



行左陣就返去啦,因為太陽哥哥要睇八點TVB高清克勤演奏會呀!


大概到十一點幾,開始肚餓...我諗今日最開心的禮物就係呢碗蠔仔粥喇!太陽哥哥特登買比我食架,我真係好鐘意食呢間打冷舖頭既蠔仔粥架!



好唔開心,尋日係屋企玩game既攪笑短片唔小心delete晒,亦recover唔到,可能張咭再影左相,唉...



沒有留言:

張貼留言