2007年8月26日 星期日

2007-08-26 (Sun) BEN新舖開張

BEN舖頭終於開張啦,我地一行九人北上祝賀佢,花牌當然唔少得,有我地三個個名架,好勁呀,咁大個女第一次咁威送花牌比人!不過由於BEN舖頭趕住開,招牌用唔切太陽哥哥個個LOGO,係大陸做左個;太陽哥哥個個要印紙袋時先有得睇呀!

由於太多人,費事阻住人地開張做生意,我地夜晚先掃貨,先去沙井玩高卡車先!但我好快已掃左一對鞋,哈哈!第一日做生意,唔好講係咪勁鐘意,我覺得點都要幫襯下!

點知去到沙井,有人book左個賽車場,要一個鐘後先有得玩,我地買定飛後就周圍影下相先!




點知等左大半個鐘後,突然落起大雨,仲係勁大;d飛又出門恕不退換,只可簽做一個月內黎玩返,但沙井咁遠,成一個鐘車程,兼且我地係四百蚊包架車,好難約過...誰知有四個貪玩之徒,話只要細返d雨都會玩,咁我地平時玩開通常都玩兩round,佢地就玩晒d飛,剩返一張就平十蚊賣左比人,總算唔洗大蝕d飛啦!未戴頭盔前的頭套,大家覺得似唔似...『避孕套人』?哈哈!


琪琪真係好,唔玩都貼身追訪佢地,幫佢地影相留下回憶,點知有人唔領情,話好嬲唔影喎,唔該佢檢討下啦,人地唔玩,落雨C濕都跟住您地行左一段路上車幫您影相,仲咁態度!哼!不過我今日玩唔到都有d失望,因為我都幾想玩同最緊要今次咁遠黎,係因為呢個場真係算好大好靚...

返到去BEN一早已係小肥羊霸定位設宴款待我地,佢真係好好,自己一個人等位等左大半個鐘,今餐仲係佢埋單呢!埋單成八百幾蚊...d野其實叫多左,尤其是d丸,多到呢...唔係我地班禽獸好似唔洗錢咁,其實呢餐可以平d...真係戥BEN肉赤...

琪琪又玩每人一大頭的影相遊戲啦,今次係第二次啦,又真係幾有意思同幾開心!

出晒名輪盡的琪琪坐定後話隻眼好濛,叫我望下佢眼入面係咪冇左隻隱形眼鏡,點知真係,但佢個身又無,檯又無,最後我竟然係佢張櫈度見到,真係笑死人!我地就即刻用湯匙盛住拎去廁所清洗!

我地一家三口食飯時玩自拍,邊個條脷長d呢?嘻嘻~~

飯後就回BEN舖頭掃貨,我地好似唔洗錢咁,係咁試試試,我就揀左兩對,細妹一對,仲有一對諗住送比太陽媽媽!但費事用左BEN舖頭的現貨阻礙佢做生意,佢遲d會去倉拎比我地!不過真係好抵呀,今朝佢已經話收收我成本價就得(大概價錢三分一),但我識做既,幾fd都係打開門做生意姐,唔好去到咁盡,話晒人地開張,人生大日子,我叫佢比折頭我得啦,最終以半價成交!(拎到鞋先再post相啦!)

係度再次祝BEN生意興隆、大展鴻圖、賺到盤滿砵滿,跟住開分店!




沒有留言:

張貼留言