2007年8月3日 星期五

2007-08-03 (Fri) High Tea @ Four Seasons

Didi回流了,一早約左佢同欣今日見面!我就提議high tea,因為咁大個女都未
試過!最後大家決定一係唔去,要去就去盡d,就揀左全香港最high最多粒星的...六星級four seasons!今日先知洲際同半島只係五星級咋!



比得起錢果然服務係唔同d,侍應好好禮貌,一開口係講英文的,但其實個個都識中文的,哈哈!環境亦好有氣派,周圍都流露住六星級風範,但恕我不能跟大家分享太多,因為鐘意影相的我,亦唔敢周圍影,費事失禮呀!哈哈!!所以只敢影係我地檯的範圍以內咋!



質素高就咩都講究d,侍應會先問您飲咩茶,有成十幾種揀,我就揀左人氣之選的signature blend綠茶;都幾驚試架,因為我唔鐘意綠茶味的,但唔同一般的綠茶味,真係幾好味噃!飲茶的講究,就係有個銀色的小型隔茶葉器擺係度比您用;茶仲有係每人一壺的,咁多壺,其實都幾"阻訂"的,但後尾先知,呢度茶位係斷人頭計的,所以咪...早知係咁,我地三個就叫三種味,互相試吓麻! 〔節錄於美食介紹:四季特色招牌綠茶,是茶商專為四季調配的,味道清新,並散發雲呢拿香,配甜點最好。〕



我地叫了二人份的high tea:底層係蟹肉芒果芝士puff、三文魚千層酥、忌廉puff、各式三文治;原味鬆餅同提子鬆餅;頂層係Tiramisu、Fruit tart、紅莓tart、朱古力肉桂卷。這裡的鬆餅鬆軟香甜,秘密武器是時間,師傅在預備材料、拌麵糰和烘焗竟用上三天炮製,到下午茶開始前才焗,吃時暖而不燙,塗上clotted cream和自製果醬,香甜鬆軟,天下美味。〔甜點名稱及鬆餅製作節錄於美食介紹〕





呢度既甜品係無限添加架,每隔一陣,侍應就會捧住盛滿多款小甜點的銀盤過黎添加!為左大家睇清楚d甜品,連埋後尾添加個d,我每個當晒佢地係model咁,逐粒逐粒黎個close up!



夜晚跟太陽哥哥係朗豪坊見到的simpsons,今次係第二次見到,上次係六月時APM戲院入面,搵返張相,發覺隻公仔係一模一樣的,只係background唔同左,一個係屋企,一個係戲院,唔知係搬左過黎,定係本身有兩隻既呢?兩款個idea都好得意,不過我會鐘意屋企個款,因為好colourful!




沒有留言:

張貼留言