2007年8月6日 星期一

2007-08-06 (Mon) Dinner Buffet @ Kowloon Hotel

今日係跟太陽哥哥的一週年紀念日,原先諗住weekend時過澳門玩的,章程都拎埋,但怕熱的我臨時又十五十六,最終我地都係決定留係香港,去食buffet刷餐勁既!旅行就計劃九月/十月尾去台灣/泰國補祝返,希望到時冇咁熱啦,最重要係請到假,計埋之前已計劃好的年尾北海道之旅,真係好期待呀!



講返今日呢個大日子,第一餐係凌晨的宵夜,原本諗住買蠔仔粥同糖水,點知兩樣都打烊了,唯有揀車仔面,個人開心胃口大增啦,食完都唔飽,仲食左朱古力mini poppers,零食...第二餐就係麥當奴早餐,講左成個幾月都食唔到,我放假佢又要返工,到禮拜六日都係被睡魔打敗!今日終於食到想食好耐既薯餅啦!


之後返左屋企,因為我要拎前幾日整好個張咭,唔記得帶...太陽哥哥尋晚一到十二點就比左佢整個張比我,奈何我個張漏左係屋企,激死!


點知佢未睇已經踢爆左知道張咭係我自己整的,有冇攪錯!佢就話係我掛住同我媽咪傾偈時,佢係我書檯見到有本自製賀咭的書,就拎左黎睇,由於我貼晒post-it,佢連個款都見埋,真係...無癮!


雖然係咁,但佢都好心急想睇完成品;一如所料,佢對我張咭的製作過程好有興趣,應該都幾鐘意,佢知我level,都唔會點高要求既,佢仲話一個人唔整開呢d野要佢整真係好花時間架!不過個整信封笑話,真係好好笑,笑到成車人都聽到呢!


之後去左旺角行街、食野、影貼紙咭,我地仲未買野比對方,因為大家都諗唔到呢期有咩需要,但太陽哥哥話今日少少野都想買比我,我就揀左chip n dale最新的schedule book,入面真係好colourful好靚呢!



貼紙咭影左兩張,第一張係右邊,影完覺得好唔靚,所以再影過,第二張好d啦,起碼比第一張同上個月那張靚!



六點半就到左九龍酒店,呢度好多野食,生蠔之餘仲有長腳蟹,個位仲有把專剪長腳蟹用的較剪呢,真細心!



熟食的食物都幾特別,唔係求其d炒野焗野,較為特別係魚翅、鵝肝、海蜇同即焗梳夫厘,仲有麵檔的那個湯係經特別"R製"架,係另一煲野入面一路興住,淋落去時有一d白色獻汁的物體,唔同平時用返煲清湯當湯比客咁,好好味!



嚴格黎講,我覺得呢度既食物款式同滿足程度,仲好過貴格的shangri-la!下次一家人黎食都係一個唔錯的選擇!





沒有留言:

張貼留言