2007年8月20日 星期一

2007-08-20 (Mon) 物理治療

今日第一次係學校做物理治療,物理治療師教左我點行、點練習、點郁,去盡量減低手術後的還原狀況;其實佢呢度幫唔到好多,最緊要自己喎;我都覺得係,但您叫我行時挨返右邊d,咁右邊咪負荷好大?同埋行路係成隻腳掌掂到地面架麻,我一挨右,左邊的腳趾公同整個左邊部份,係離開地面架,咁點夠力呢?究竟係我隻腳太瘦?定係無肉?...宜家要等星期五返威爾斯醫院見矯形及義肢部醫生,到時試下個新模,用左希望會有改善啦!

今日物理治療師先幫我用超聲波抒援隻腳,因為佢都知我仲未消晒腫;做時都幾舒服,可能有專人幫您按摩咁!

之後就自己控制電力,隻腳比舊野電下電下咁,上面有冰包敷住...但做完後,無咩感覺到,又唔覺舒服左咁...



沒有留言:

張貼留言