2007年8月8日 星期三

2007-08-08 (Wed) 覆診之八

今日覆診,覆左好耐...先去照x-ray,跟住睇主診醫生,佢話上圖見到仲有少少腫(可以與左腳比較),骨與皮膚之間的淺色位置就係軟組織(紅圈位),不過已經好過上個月,但需要時間慢慢消腫的;下圖的折骨癒合得都唔錯(紅圈位),已埋晒口咁滯!最差的問題,係腳趾公現在彎返二十度,未做手術前係三十幾度,做完十幾度,驚會有返返轉頭跡象!加上醫生覺得我行路時有d傾向左邊,重心放左咗,咁腳趾公受太多壓力,會令佢容易彎返;係佢建議睇睇矯形部醫生,用一d特製工具減輕返轉頭!

矯形部醫生講解一輪後,一句講晒,要整個腳模,之後要大部份時間著住,無論係屋企都係,而個腳模要著鞋先著到,係屋企都要著鞋焗住對腳,真係...唉!跟住即直倒模,下星期覆矯形部醫生,到時試模同教我點用;主診的骨科醫生就十二月先再睇,但佢就寫左紙我返中大做物理治療,學下點樣行到唔好比太大壓力剛做完手術的腳趾公!


沒有留言:

張貼留言