2007年8月18日 星期六

2007-08-18 (Sat) 八月之星生日聚會

今日係八月之星生日聚會,首先感激休呢位攪手,近年的活動佢都親力親為兼好有責任,有時都見佢幾辛苦,今次好有心訂定有名蛋糕添,仲係我未見過兼勁靚的蛋糕!大家比d掌聲我朋友好嗎?佢會聽到的!

我地去左深井裕記食燒鵝,燒味黎講,鵝係我幾低的選擇,不過唔緊要啦,旨在一班朋友開開心心聚首一堂,試問有幾多班朋友可以咁大班,成日都咁齊心一齊出黎呢?呢班朋友真係算唔話得啦!

細妹今日玩偷影,出黎效果又幾好喎!佢話下次每個活動都要影呢d大頭相,仲要扮鬼臉,幾好諗頭丫!原來,鐘意狂影相的人,係大有人在的,哈哈!

先黎張三個福祿壽壽星公合照,跟住獨照,再跟住大合照先~~


又被"昆"影相其實拍短片啦,哈哈!咁樣切蛋糕法,都好殘暴姐!

之後返老地方齡場舉行"第二屆小圈子保齡球大賽",休之前仲委任左細妹買隊際小禮物,雖然唔係畫得好靚,但旨在有心認真諗過用咩做禮物麻,加上有埋日期,後面仲有隻豬代表豬年,都幾有紀念價值架!另外仲有必備的獎牌!

今日咁岩十二人,所以比賽分三隊,由三位壽星仔女猜人;最後結果係以下相片順序冠、亞、季軍(隊際),及個人賽順序頭三名分別係漢、BEN、非洲,恭喜晒!



跟住頒獎,有請隊際勝出組...竟然有琪琪,新人唔緊要,打得差都唔緊要,最緊要係命水好,痴到d勁人!哈哈!

之後個人賽頒獎,好似香港小姐咁,係生日之星陪同下,由上屆得主頒比新的得主,先黎銅獎,由靚女GIV仔頒比非洲;附送爆笑得獎感受短片!(吓...一個月咋喎...咁都有感受?)

銀獎,由鑫頒比BEN

金獎,由非洲頒比漢

冠亞季合照...好白痴呀,大家估下邊個打邊個?


禮物簡直多蘿蘿,仲有生日之星的禮物,男仔不離足球野,女仔就有公仔!

今日真係唔錯,無咩甩漏,進度都算smooth,又影左好多好有紀念價值的相,今次休應該大可放心了!

休:唔好咁大壓力,您已經做得好好了,預備左咁多野,真係出心出力!多謝您比左咁開心的一晚大家!您睇我地笑得幾開心幾滿足!


沒有留言:

張貼留言