2007年8月16日 星期四

2007-08-16 (Thu) Balalaika Russian Restaurant

睇張相係咪好得意呢?係餐廳綱頁見到的,而就係咁得意,加上又有朋友生日,就一於去試下呢間俄羅斯餐廳;其實細妹好耐之前試過,話係零下二十度冰室影相好好玩,今日終於試到啦!

呢個係餐廳正門,原來個冰室應該叫"Vodka Freezer"

簡單特別的餐廳menu

由於大家都係第一次黎,都唔知叫咩好,就決定費事煩,叫個Dinner for Two,個set仲有甜品buffet呢!


串燒好特別,侍應生每次都會捧到您面前點火,跟住會一齊拍手,然後切件上碟再上檯;另一特別係餐廳的一男一女俄羅斯人,除了一路係台上唱歌外,間中亦會為每張檯獻唱,多人的檯仲會比d"查查"食客一齊打拍子添!

食完個set唔算好飽,剛剛好啦,望住個甜品區,心郁郁;望住個冰室,又心郁郁,好想快d入去影相...揀邊樣好呢?


最後都係揀左影相先,因為有好多件皮草,我知自己實唔止影一次(大家宜家可以估下我一共試左幾多件呢?)加上又可落下格,一陣先食甜品!

其實開頭都掙扎好唔好著d皮草架,因為我係一個好怕污糟既人;但一心黎到,唔影咪好唔抵;後來經我一輪觀察後,發覺黎呢度的人鬼佬鬼婆多,佢地大都著晒西裝,尚算光鮮;其餘的人都著得乾乾淨淨,非常整潔!

入去喇~~

第一件全黑色皮草

第二件棕色皮草


出黎睇返d相,發覺由於d皮草好大件,影得個人好肥呀!女仔梗係靚字行先,我就挑戰自我,揀左件雞翼袖皮草,由於呢款係只for girls only,size真係細件d,亦係我全晚最愛的一件皮草!不過,佢亦係令到我最凍的一件...係勁勁勁凍個隻呀!

第三件黑色無袖皮草(咪見我笑得咁開心,其實真係凍到入心入肺!)

第四套黑色暗花皮草

由於拎酒樽的pose已擺了多次,有d悶了,我地就諗住扮下飲酒look,但不擅扮野的我,擺極都唔似,變左有幾幅好爆笑的相出左黎,友人話我似吹喇叭多d(右上那張),哈哈!大家覺得似嗎?不過又要扮又扮唔似,但又想繼續影到似為止,我d手指真係凍到硬晒彊晒,出黎仲震震地,要即刻入洗手間洗手,d水好似暖水咁呀!

掛住show皮草相比大家睇,差d唔記得講d甜品添!甜品區唔係好大,亦唔算好多甜品,不過裝飾幾特別啦,尤以個大煎PAN,幾得意!


梳夫厘並唔係任食的,每檯只得一客,一影完相出黎就發覺放左係檯面,由於影完相出黎會好凍,一食呢個暖笠笠又軟綿綿的梳夫厘,真係覺得好好味呀!另外我覺得唔錯係d pie tart同好似春卷的班戟!呢度d甜品似乎好味過主菜呢!

呢度有得食又有得玩,真係唔錯!最開心係第一次係零下廿度的地方著皮草影相,仲係任試任玩個隻喎!抱住有殺錯冇放過的原則,加上狂影實有張靚既道理,就好似同BB影相的方法一樣...今晚共影左百幾張相,勁!經我細心揀選後,以下兩張係我最鐘意的相,好似雜誌上的model呢!哈哈!


沒有留言:

張貼留言