2007年8月23日 星期四

2007-08-23 (Thu) BEN舖頭的新logo

呢個係BEN舖頭的新logo,攪左個幾月,終於會係今個weekend開張啦!至於個logo,係佢個idea,跟住叫太陽哥哥幫手整的,加上太陽哥哥的建議,就變成咁啦!

我覺得整得幾靚呀,尤其是個鞋扣,整得幾detailed,仲閃一閃咁!不過BEN的手畫稿都幾攪笑,大家可睇下佢的畫畫天份!左邊個個就係啦,左邊係傾的過程出現的idea,成個過程我只是旁觀,但感覺都好神奇咁!

由一個idea,加上設計人的意見及諗法,就整左個咁既logo出黎,而設計人的身份亦很特別,我覺得製作呢家野,某程度上都幾主觀,我覺得咁係靚,但您可能覺得咁係肉酸;設計人係製作過程中,要加入個人元素,但又唔可以冇左原創人的概念!好難呀,我實做唔到,因為我太主觀!


沒有留言:

張貼留言