2007年8月7日 星期二

2007-08-07 (Tue) Lunch Buffet @ Cafe One

上次同表嫂去完R66後,佢就再約我地今日去The Park Lane既Cafe One食lunch buffet,話請返我地喎,真係客氣喇!


表嫂真係無介紹錯,我覺得呢度環境舒適,交通方便,食物以自助午黎講,真係算好多選擇,雖然冇咩生蠔海鮮,但甜品種類真係拍得住食自助晚餐!




表嫂今日仲帶埋佢個女Natalie出黎,上次見佢我諗都有兩年前,當時佢係一個勁怕羞兼唔講野既小朋友,淨係識"痴"住爹地媽咪;今日的佢已經四歲喇,同以前一樣,個樣好似佢爹地,表嫂仲講笑問我地有冇得救,哈哈!雖然眼同眉同爹地咁男仔相,但佢好精靈,同以前好唔同;一見面已唔怕三保咁由地鐵站拖住我行到去酒店,仲跟住我地出去拎野食都唔怕,佢第一樣拎既食物係雪糕,食完一啖就即刻遞第二啖比我食,幾friend呀!

今日又有笑話發生:媽咪同威哥遲黎,佢地黎到我就指住媽咪問Natalie,知唔知佢係我邊個呀?"媽咪!" 跟住我又指住威哥問Natalie,知唔知佢係我邊個呀?Natalie好細聲係我耳邊講:爹地...哈哈!真係笑死我呀!!

唔通真係異性相吸?Natalie都好"痴"威哥,而威哥亦難得一見咁好溫柔同細心教佢打機,唔...今日威哥都令我對佢改觀呢,睇黎佢都幾有潛質做舅父,不過,我懷疑佢都係對女仔好d,但我想生仔喎,點算呢?哈哈!

同Natalie影相會好開心,佢自己會識扮pose同轉pose,唔洗叫佢要點要點,係調返轉我跟佢擺pose,呢d動作全部都係佢自己擺架,好有鏡頭觸角,好可愛呀!


Natalie好多把戲,會捐落檯底"炆"人鞋帶,但我地又"炆"唔返佢個隻,因為佢係魔術貼,叫佢幫我地綁返,佢又好天真話佢唔識綁呀,哈哈!後來佢鐘意左另一項把戲,就係用腳"夾"住人,夾完仲會要您放開手,佢自己就張開手,同佢一齊癲,真係十足馬戲團,我玩完呢轉,個身都散晒咁滯,話說,佢都有成四十幾磅!

呢期食左好多餐buffet,都好既,係時候為我的悠長假期劃上完美的句號,真係好唔捨得呀!


沒有留言:

張貼留言