2007年8月17日 星期五

2007-08-17 (Fri) Kruspy Kreme Doughnuts & Rush Hour

前幾天應承了媽咪會請佢食呢隻冬甩,今日睇完戲後十點幾係旺角見仲未收舖,就買左返屋企!最攪笑係唔知係咪d職員攪錯左定點,有一叠紙帽放係度比人拎,我地就拎左兩頂,返到屋企時係門口戴定,跟住衝入屋大叫送外賣,笑死媽咪!

不過佢好開心,梗係啦,我地咁有心,佢即刻成盒捧住坐埋一邊係度食,一路食就一路話:um....好味...好味!食到成個小朋友咁,似足一個大細路!

咁colourful既冬甩,梗係要影低啦,七彩碎朱古力個款,仲係阿森一族入面阿森的指定冬甩呢,好攪笑!

Rush Hour係太陽哥哥等左成半年既戲,因為佢係成龍大哥既:長期忠實die hard粉絲,哈哈!套戲就...內容麻麻,劇情有d無聊,但有好多爆笑位,仲係全場大笑個隻,大家想輕鬆下,不妨去睇啦!


沒有留言:

張貼留言