2007年8月9日 星期四

2007-08-09 (Thu) 悠長假期完結了!

悠長的假期終於要完結了,今日要回復以往打工仔的日子,十萬個不願意呀!屈指一算,由五月十八日第一日,到八月八日,共兩個月零三星期的病假,對我呢個卑微員工黎講,真係好筍,雖然手術結果唔係好理想,但要我揀多次,我都情願捱呢刀,哈哈!

咁耐冇見同事,加上都想答謝返佢地都有黎醫院探我,我就係零食物語買左一大堆零食作為手信送比大家喇!

最驚喜係以下發現...

原來係七月時一個星期六返公司做野時,太陽哥哥已預備了這個驚喜比我!好開心!最衰係我做左成朝都未發現,都係佢打比我,問我有冇發覺多左d野先知,哈哈!

仲有一位朋友要特別感謝,就係肥Ben,平時我返工佢打黎,通常都係叫我幫佢check股價,但今日佢特登打黎,只係問候我今日第一日返工慣唔慣;由於我好忙,只寒喧了數句,但收線後覺得好warm呢,因為善忘既佢,竟然咁有心記得我今日返工,我問佢咩事,佢只係話:無呀,您第一日返工麻,咪打黎問候下您點咋,慣唔慣呀?...諗返都幾感動!Thanks!


沒有留言:

張貼留言