2011年4月29日 星期五

2011-04-29 (Fri) 人生第一次gel甲......@腳趾!!

我一向唔鍾意玩gel甲,就算結婚咁大日子,我都只係搽指甲油;因為我好怕咁大塊野黐係手指度,手指對我作用好大,我要打電腦、戴隱形眼鏡、搽skincare等;有自己屋企後更加要做家務,間唔中煮野食咁,要切野洗野,我已經係新手C9冇咩經驗,我唔想慢上加慢呀!我見有人整完gel甲後,連除隱形眼鏡都要看成分鐘(我一分鐘已經可以除幾十次啦!!),甚至連揭頁書都揭好耐,見到真係要叫救命!


今日陪細妹北上,之前都會幫襯手指打蠟+搽甲油,但我近排買左好幾支甲油,唔想花錢比人搽;但淨打蠟連車費都蝕埋,唔想gel手甲就不如...gel腳甲啦!就係咁,我人生第一次gel甲...就獻左係腳趾度!



我同細妹的腳一肥一瘦,好明顯的對比呀!哈哈~~



我鍾情波點,所以揀左呢類pattern;而蝴蝶仔我強烈要求要可愛肥嘟嘟型!



出黎效果好靚喎,好鍾意呢!



完成~~打左蠟的指甲真係好"令",所以我次次必整!


仲有好多款式都好靚架,不過我鍾意個d大多都係點點pattern既!嘻嘻~~


沒有留言:

張貼留言