2011年4月5日 星期二

2011-04-05 (Tue) 清明假期:家人飲茶.暢遊赤柱.中環Misocool晚飯.再戰蘿蔔糕

望到頸都長,終於等到有一日公眾假期,為太陽哥哥的真正休假日;亦因為太難得,我唔想今日用黎去拜山呀,只想同太陽哥哥開開心心輕輕鬆鬆咁拍一日拖!


太陽哥哥好識做,話先同我屋企人飲茶先;難得琪琪威哥都係度,又好耐真係冇一家人齊人食餐飯啦!



放假做咩好?唔想睇戲行街,因為呢d平時夜晚都做到;想同太陽哥哥做d要係day time做既野,因為我地平時冇得係day time去下呢度個度咁,就係咁,揀左去赤柱,順便買BB衫,近來實在太多朋友有BB啦!



去到赤柱先shopping,買左好多件呀,有男有女,由初生至一歲都有,分別比四個parties架!



跟住行海旁,今日超多人,唔浪漫呀~~哈哈!



跟住係酒吧街盡頭的地道士多,望住美利樓嘆個 tea!



再行埋沙灘,不過今日好大風同涼,冇早兩日跟表姐黎咁好天;同太陽哥哥約定復活節假期搵日去沙灘玩親親大自然先,不過我又怕拎住成身好多野出街,唔知去唔去得成呢?哈!



黃昏就出返中環,太陽哥哥係H&M買條灰色褲,最後唔岩,反而佢送左件靚衫比我!


係中環就順道試想試好耐的 Misocool:



呢度的服務幾好,又冇咩人,我幾鍾意個環境;食物方面我覺得係味千高級版,所以貴d,但又冇 Mist 咁 high class,就當佢係中價拉麵啦,係中環區算係一個唔錯的選擇呢!


北海道海鮮奶湯炒墨魚汁麵 [$75]



辣地獄湯豬軟骨啜啜麵(蒟蒻麵) [$66]



一口帶子貝 [$33]



辣汁焗廣島蠔 [$36]



呢個時間,太陽哥哥要想大陸幫占美攪d野,佢送到我返屋企後就即刻出發去虎門;我自己係屋企就再挑戰整蘿蔔糕,今次借左媽咪的磅確實粉的份量,唔再靠估;最攪笑係用剩餘包粉磅一磅,先知上次用少了成半份量的粉,唔怪之咁軟身啦,真係攪笑同激死自呀!



今次好成功呀,不過我覺得上次好似好味d,可能食左太多蘿蔔糕有d怕...短期內都要休息下,唔想食到怕!哈哈~~



太陽哥哥十二點幾打返黎,話係虎門返黎啦,但點知冇晒大巴返深圳,截的士又開天價;但佢知我唔想佢唔返屋企係外面過夜,最後搵到人幫手截泥鯭的去黃崗,不過攪到凌晨四點先返到屋企呀!今日全日原本都好開心架,最後因為呢件事影響左,希望唔好再有咁多麻煩野啦,好似冇停咁既...


沒有留言:

張貼留言