2011年4月4日 星期一

2011-04-04 (Mon) A1晚飯.Cooking@Home:腐竹白果薏米糖水.威哥牛一切餅

今日細佬細妹都有約,陪媽咪食飯的重任交左比我;兩母女去左 A1 食半自助餐 dinner!



前菜、沙律:



主菜要了這兩款,但我覺得唔抵食,尤其是鐵板三重奏,學晒 Pokka Cafe 的牛扒三重奏,但呢度好細份同肉質好普通。



實物:


甜品:


因為聽日放假,太陽哥哥又OT緊,返到屋企我即刻再試整腐竹白果薏米糖水,等可以當宵夜食或者放假口痕良伴。經過上次燶左少少的經驗,我今次非常小心,"目及"到個火實一實,所以成功冇窿!!由於上次煲到好似豆漿味,相信因為太少水,所以今次落多d水,點知又好似浠得滯唔夠濃味...我會繼續努力同嘗試,煲到好好味為止架!



大約十一點半,收到電話細佬妹返緊黎,細妹仲買好蛋糕,趕得切係十二點前同威哥切蛋糕!



沒有留言:

張貼留言