2011年4月25日 星期一

2011-04-25 (Mon) Cooking@Home:螺肉排骨湯.蒜蓉蒸大蝦.椒鹽排骨.炒菜心

假期最後一日,咁就四天過左,好唔捨得呀,唔知幾時再會有四天公眾假,好似成年都冇啦,慘~~


今日太陽哥哥話留係屋企休息同畫下畫,叫我煮飯呀,當然冇問題啦!我地訓到自然醒,食完brunch去街市,想買海鮮都冇,因為唔上唔落,早上個輪已賣晒,d檔口落場咁,好靜,叫我地三點再黎喎...咁唯有買左煲湯材料先啦,早兩日去左安記買螺干,就試下煲螺肉排骨湯啦!



到四點,再落街市買餸,想買大蝦同大鮮魷,可惜冇,我好想試整椒鹽鮮魷呀,已經搵晒recipe架啦,可惜!冇大蝦都有款中蝦既,一百一十蚊斤架,老闆又肯幫我開埋邊,咁就買左一斤,一於試整蒜蓉蝦!因為早前已買晒調味諗住整椒鹽鮮魷,唯有改整椒鹽排骨啦!



d蝦開晒邊,我只需花時間洗同挑腸,都攪左成粒鐘呀,成手仲腥到呢...不過整野比老公食,就會好無所謂架啦,哈哈!



蝦太多,碟太細,所以分開兩次蒸,第二次係for我同太陽哥哥聽日帶飯既!



開飯啦~~



今日都算多餸,媽咪都有黎食呀,佢仲係我屋企敷mask,開飯時仲未得都照食!



螺肉排骨湯:



蒜蓉蒸大蝦:



椒鹽排骨:



炒菜心:



今日有三餸一湯,蝦同排骨都好滿意,好有滿足感呢!


沒有留言:

張貼留言