2011年4月3日 星期日

2011-04-03 (Sun) 大口環拜山.飲早茶.堅道教會.再飲茶.赤柱.清亭晚飯

今日行程相當緊密,先係去同太陽嫲嫲拜山,原本安排係下午太陽哥哥臨交更前,但太陽爸媽怕多人,想係早上最早時間,咁我地就約好九點半係香港站集合;亦因為上午要拜山,我要係中間搵節目至太陽哥哥放工,所以今日做左好多好多野!



同太陽嫲嫲感情並不深,只係同太陽哥哥拍拖期間,見過佢兩次,印象其實好模糊;不過呢排個人諗多左好多好多野,有d野,真係過左就返唔到轉頭,想珍惜時有時已冇機會...所以我一早同太陽哥哥講定去拜嫲嫲時預埋我;亦係尋日買定紮花黎探太陽嫲嫲,仲係太陽嫲嫲靈位前,默默地企左好幾分鐘,同佢傾左有史以來最耐的計。



拜完山,太陽哥哥車我地去天后飲茶。



太陽哥哥先繼續開工,我同太陽爸媽飲完茶送佢地搭巴士返沙田,攪掂十二點正;我就再搭地鐵去中環,再沿住扶手電梯慢慢上堅道。



上到堅道,去左浸信會搵表姐一家,我就係跟住佢地去玩,一直到太陽哥哥放工。



去到教會先"裝"下諾諾上主日學:



呢度好大規模,幾層樓高,四樓呢度係兒童層,比小朋友上主日學同育嬰地方,成個托兒所咁!



小日朗呀~~



諾諾主日學放學啦,仲好開心拎住勞作出黎,佢仲好奇怪恩恩又會係度既!



因為小日朗痾左臭臭,我睇住諾諾先,陪佢周圍玩玩具。



離開教會前去洗手,呢層的廁所全for小朋友,所以都係mini size。



臨離開教會前,小朋友要放回名牌留待下次用。



跟住我地上羅便臣道攞車:



再去上環美心,會合姑媽姑丈飲茶;不過由於我已好飽,只係坐多過食,影下相同幫手湊小日朗。



諾諾食包的多個表情,佢食得好滋味,好攪笑!



表姐夫趁飲茶期間,過左隔離QB House十分鍾剪髮,我都跟埋去追訪一陣!



剪完得返好少頭髮咋,哈哈!



飲完茶兩點半,我地直入赤柱;係車上期間,小日朗肚餓,我就幫手餵奶,佢全程楂住我隻手呀,好warm呀!



到達後我地就去沙灘,今日陽光唔太晒又唔太熱,去沙灘真係good timing!



跟住我地係沙灘紮營:



我地用沙埋住小日朗對腳,佢自己都好好奇,好攪笑!



今年六月先係端午,但已經有人練習撐龍舟啦!



諾諾玩竹蜻蜓+吹竹笛:



小日朗都有太陽眼鏡!



就係呢個時間,因為係沙灘掛住玩,電話響左幾次都唔知,原來太陽哥哥剛車左客黎赤柱,準備吉車返出去交更,想車埋我,點知我又miss左...激氣呀!影埋呢幾張相,我都起程搭小巴回銅鑼灣會合太陽哥哥。



今晚同占美一齊食飯,成兩個月冇見佢都冇,我地去左食越南菜。



就係咁,過左一個超忙碌同連抖啖氣都冇時候的星期日,不過真係好精彩呀!


沒有留言:

張貼留言