2011年4月24日 星期日

2011-04-24 (Sun) 盛八日式燒肉店.Scream 4.聰嫂甜品

尋日朝同媽咪食早餐,今日朝就返沙田同太陽爸媽飲茶,都總算係四天假期入面陪下父母,不過冇影相呀!嘻嘻~~


今日好開心呀,太陽哥哥主動話帶我去食銅鑼灣盛八,我之前提過想試,佢好少會咁好記性同咁主動架,所以我真係非常多謝佢請左我食咁好味的一餐!



見到呢排酒令我諗起尋晚呀仔度BBQ時支sakei!



餐牌入面有好多介紹:



每個位己放好的調味都有解釋:



教埋點燒先最好味!



我地點左鹽燒牛舌:



角切黑豚芝士燒:



豬腩肉:



果味牛肋骨:



十勝豆乳野菜湯烏冬:



燒啦~~雖然尋晚都BBQ,但兩種感覺都唔同,一樣好開心!個人覺得兩款牛最出色,牛舌同牛肋骨超好味!豬腩肉太多醃料,過辣;黑豚粒可能厚粒,口感差少少;至於烏冬,太陽哥哥好喜歡個湯底!



吧檯位置剛巧好適合自拍,我地兩個傻人都好耐冇玩低能自拍啦!哈哈~~



太陽哥哥show time:



呢餐比起平時我地消費略貴少少,但值得,因為好味,絕可再enore,到時可試埋其他肉款,因為真係好多選擇呢!



之後搭叮叮去太古城睇Scream 4,因呢場比較岩時間兼比times平$15 each,我地都係慳家一族黎架!Scream系列對我好印象模糊,咁多年前,我太細個啦!嘻嘻~~但肯定有睇過,只係唔記得係咪睇晒咁多集;但太陽哥哥就好肯定咁講,佢之前三集都係唔同女伴喎!哈哈~~我就同佢講,我係佢第四個女伴,亦係最後一個,因為套戲唔會再拍第五集架啦!



套戲勁多突然嚇一嚇的情景,每次殺人仲係用刀狂插,好變態;新女主角好靚女,估唔到佢係原兇;為成名連親生呀媽都殺,有點牽強,不過Scream系列一向都係咁~~呢個假期睇左兩套都好提心吊膽既電影,有點透唔到氣的感覺呀!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影


睇完戲已經十一點啦,但我地仲未返屋企呀,再搭叮叮返銅鑼灣,為左去試...『聰嫂甜品』!之前總店係將軍澳,太遠好難去;尋日呀仔老婆話銅鑼灣開左分店,即刻計劃要去試,今日黎對面海食飯就係因為咁咋!



又係華仔題字呀,勁!



呢度只係外賣的款式,仲有餐牌有好多呢張紙都無架!



先叫兩款甜品,兩款都好正呀,真係無介紹錯!好味到要再叫多款,一樣都咁正呀~~



清楚睇到兩層的『芒果奶昔燉雙皮奶』:



好鍾意呢間甜品屋,款式特別,出面冇既;價錢又實惠經濟,唔算貴;好味過發記滿記多多聲,我一向對呢兩間麻麻地,每次去到都唔知叫咩好...反而偏愛松記,今日開始,聰嫂都會成為我最喜歡的糖水鋪之一!



今日有兩件戰利品,雖然同色系,但揀唔到要邊件,就兩件要晒,反正一件係tube一件唔係,都算好唔同丫,哈哈!好耐未試過咁買野啦,好開心!



沒有留言:

張貼留言