2011年4月2日 星期六

2011-04-02 (Sat) 韓國街.買奶粉.Cooking@Home:媽咪蘿蔔糕

今日約左呀豬媽個朋友係尖沙咀交收電蒸爐,所以約左太陽哥哥楂完車係尖沙咀,佢仲帶我去行韓國街!


係度見到好多韓國旅行時會買既野,好似薯仔麵呀香蕉奶呀咁,不過好貴囉!



最後太陽哥哥揀左粟米湯湯包,都要成廿蚊包呀!



跟細妹上深圳整左兩次指甲後,知道只要打蠟後搽指甲油,抹左都會一樣咁令,宜家唔怕搽指甲油啦,所以今日買左幾支細指甲油玩下!



跟住太陽哥哥要去旺角買公仔書,我地去左食譚仔米線,跟住就返屋企啦;一來我要症蘿蔔糕,二來我地拖住呢個好重既喼呀!係咩黎呢...



係咩黎呢...



幫大陸的 Raymond 買架,多得媽咪搵到朋友幫手,唔係點會咁快買到,仲要係原價~$260喎!我見到尖沙咀藥房賣$368,銅鑼灣賣$4xx添呀,癲架!



早兩日睇完媽咪整蘿蔔糕後,好想趁住記憶猶新時拿拿林自己試整,唔知係咪整左雙sink盤既關係啦,呢排都好想學整多d野!



好大粒瑤柱!



我要用四分一包粉,但冇量器冇磅,唯有估估下...(事後知道估少左好多呀!!)



整左兩斤蘿蔔,但買的錫紙盤太大,攪到裝唔滿呀!



拎去蒸啦~~



成十一點半先蒸完!



好似濕左d...



放到第二朝,硬淨返好多!



煎左d同太陽哥哥一齊食,再帶埋飯;切開睇落冇咩,但太軟身,事後知道d粉估得太少喇;雖然軟身,但味道OK架,絕對係媽咪蘿蔔糕的味道;太陽哥哥都話味道好味架,係太軟身啫,同埋佢話唔夠乾瑤柱(落左咁大粒都唔夠, 真識食! 哈哈!);咁我下次都係借埋媽咪個磅用至得,我會再繼續努力嘗試架!



沒有留言:

張貼留言